8 Τρόποι για να Βγάλεις Λεφτά από το Email Marketing (2024)

ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΑΠΟ Παναγιώτης Σακαλάκης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΣΤΙΣ
Μέσα από το email marketing όχι μόνο θα έχεις την δυνατότητα να βγάλεις τα πρώτα σου λεφτά, αλλά και να αναπτύξεις μέχρι και ένα σταθερό και μεγάλο παθητικό εισόδημα, να συνεργαστείς με brands για sponsored περιεχόμενο και να προωθείς affiliate προϊόντα.
Τρόποι για να Βγάλεις Λεφτά από το Email Marketing
© Yogas Design στο Unsplash.

Google News

Ακολούθησε το TechGuides.gr στο Google News, ώστε να λαμβάνεις όλα τα νέα μας άρθρα απευθείας μέσα από το κινητό ή το tablet σου!

Ένα από τα πλεονεκτήματα του email marketing είναι πως σου επιτρέπει να βγάλεις από λίγα έως και αρκετά λεφτά, ανάλογα με το κοινό, τις στρατηγικές και τους τρόπους εισοδήματος που θα επιλέξεις να χρησιμοποιήσεις. Μπορείς επίσης να μετατρέψεις τα emails σου σε μια πηγή παθητικού εισοδήματος, να συνεργάζεσαι με brands, να προωθείς προϊόντα και υπηρεσίες και πολλά ακόμα.

Μιας και καθένας έχει την δυνατότητα να ξεκινήσει να ασχολείται εντελώς δωρεάν με το email marketing, αρκετοί ενδιαφέρονται να κερδίσουν χρήματα μέσα από την προσπάθεια τους να δημιουργήσουν ένα παθητικό εισόδημα. Μιας και το email marketing παραμένει μέχρι και σήμερα ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους προώθησης online, σχεδόν κάθε digital marketer φροντίζει να δημιουργήσει και να αναπτύσσει δυναμικές email καμπάνιες για να πετύχει τους στόχους του.

Στο προηγούμενο άρθρο είδαμε το ακριβώς είναι το email marketing και πως λειτουργεί, αλλά στην περίπτωση που σου διέφυγε, μπορείς να το διαβάσεις παρακάτω:

Μέσα από αυτό το άρθρο θα εστιάσουμε τους καλύτερους και αποδεδειγμένους τρόπους με τους οποίους βγάζουν λεφτά οι digital marketers μέσω του email marketing.

1. Affiliate Marketing

Linkwise: Βγάλε Χρήματα με το Affiliate Marketing (2023)
Linkwise Affiliate Δίκτυο

Ένας από τους καλύτερους και πιο αποδεδειγμένους τρόπους για να βγάζεις λεφτά από το email marketing είναι το affiliate marketing. Με το affiliate marketing θα έχεις την δυνατότητα να προωθείς μέσω των newsletters σου μόνο προϊόντα και υπηρεσίες που έχεις επιλέξει εσύ και από brands που εμπιστεύεσαι.

Το affiliate marketing είναι ιδιαίτερα απλό: Κάνεις εγγραφή σε όσα affiliate δίκτυα επιθυμείς, κάνεις αίτηση για να συνεργαστείς με συγκεκριμένες επιχειρήσεις και στη συνέχεια εισάγεις τους affiliate συνδέσμους κάθε καταστήματος, προϊόντος ή υπηρεσίας στα κείμενα των emails σου. Μπορείς να δημιουργήσεις call-to-actions κουμπιά και banners, να αξιολογείς affiliate προϊόντα και υπηρεσίες (reviews), να παρέχεις διαφορετικές email λίστες με προτάσεις προϊόντων και πολλά ακόμα.

Μόλις κάποιος/α προχωρήσει και ολοκληρώσει μια αγορά ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας από έναν απ’ τους affiliate συνδέσμους σου, τότε θα λάβεις αυτόματα και την ανάλογη προμήθεια που σου παρέχει το εκατοστέ brand.

Μπορείς να μάθεις περισσότερα για το affiliate marketing από τα παρακάτω άρθρα:

2. Dropshipping

16 Τρόποι για να αυξήσεις τις πωλήσεις στο eshop σου
© Cottonbro Studio στο Pexels.

Το dropshipping είναι ένας εξαιρετικά κερδοφόρος τρόπος ώστε να δημιουργήσεις μια επιτυχημένη eCommerce επιχείρηση χωρίς χρήματα. Το dropshipping είναι μια μέθοδος εκπλήρωσης παραγγελιών όπου μια επιχείρηση δεν διατηρεί σε απόθεμα τα προϊόντα που πουλά. Αντίθετα, ο πωλητής αγοράζει απόθεμα όπως απαιτείται από ένα τρίτο μέρος – συνήθως χονδρέμπορο ή κατασκευαστή – για να αποστείλει στη συνέχεια τις παραγγελίες.

Η μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ του dropshipping και του τυπικού μοντέλου λιανικής είναι ότι ο έμπορος που πουλάει τα προϊόντα, δεν τα διαθέτει σε απόθεμα, ενώ ενεργεί ως μεσάζων.

Επομένως, αν έχεις μια επιχείρηση και σκοπεύεις να υιοθετήσεις το μοντέλο του Dropshipping, τότε θα ενεργείς ως “βιτρίνα” από την οποία θα σε επισκέπτονται πελάτες και θα ολοκληρώνουν τις παραγγελίες τους. Για κάθε επιβεβαιωμένη παραγγελία, εσύ θα χρεώνεις τον αποστολέα και ο drop shipper θα χρεώνει εσένα.

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το email marketing για να προωθείς όλα τα νέα προϊόντα που καταχωρείς στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα. Χρησιμοποίησε όμορφα και μοντέρνα πρότυπα για να σχεδιάσεις τα newsletters σου, καθώς επίσης και τις απαραίτητες πληροφορίες. Οι φωτογραφίες παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο στο email marketing, οπότε φρόντισε πως παρέχεις πάντοτε τις πιο ποιοτικές φωτογραφίες στα newsletters σου.

3. Sponsored Περιεχόμενο

Το sponsored περιεχόμενο αφορά κυρίως τους digital marketers που έχουν αρκετούς χιλιάδες subscribers στις λίστες τους και μπορούν να παρέχουν αναλυτικές αναφορές από τις πωλήσεις που έχουν κάνει μέσω των email καμπανιών τους στα ενδιαφερόμενα brands. Αυτό σημαίνει πως θα χρειάζεται να στέλνεις τις πωλήσεις που είχες από προηγούμενες συνεργασίες σου ή μέσω affiliate ή dropshipping προϊόντων, ως ένδειξη πως έχεις αναπτύξει μια αποτελεσματική email marketing στρατηγική.

Πως δημιουργείς όμως μια αναλυτική αναφορά; Αρχικά, κάθε email marketing πλατφόρμα σου επιτρέπει να παρακολουθείς τα στατιστικά από τα emails σου, ενώ όλα τα affiliate δίκτυα και οι dropshipping πλατφόρμες σου παρέχουν αναλυτικά για τις πωλήσεις που έχεις πραγματοποιήσει. Όλα αυτά θα έχεις την δυνατότητα να τα εξάγεις σε PDF ή CVS μορφή και στη συνέχεια να τα στείλεις στο brand με το οποίο ενδιαφέρεσαι να συνεργαστείς.

Αυτές οι αναφορές είναι η απόδειξη για το πόσο αποτελεσματικά είναι τα emails σου σε όσο αφορά την προώθηση και των πώληση προϊόντων και υπηρεσιών. Από τις email marketing πλατφόρμες θα δουν επίσης αν έχεις χαμηλό ή υψηλό open-rate, το οποίο αναφέρει το ποσοστό των subscribers που ανοίγουν και κλικάρουν στα emails σου και το ποσοστό που δεν τα ανοίγει ποτέ ή σπανίως.

Μόλις κλείσεις τη συνεργασία με ένα brand, τότε ανάλογα με τη συμφωνία που είχατε κάνει, είτε θα σου στέλνουν το υλικό που θα περιλαμβάνεις στα newsletters σου, είτε θα το δημιουργείς εσύ. Συνήθως τέτοιες συνεργασίες ξεκινάνε με τη δημοσίευση 1-3 sponsored emails, και αν υπάρχουν θετικά αποτελέσματα μπορείτε να κλείσετε για 3, 6, 12 ή και περισσότερους μήνες.

4. Σταθερή Τοποθέτηση Διαφημιστικών

Η σταθερή τοποθέτηση διαφημιστικών είναι ιδιαίτερα απλή και είναι ένας απ’ τους καλύτερους τρόπους για να δημιουργήσεις ένα παθητικό εισόδημα μέσω του email marketing. Αφορά τις συνεργασίες μεταξύ του email marketer και του εκατοστέ brand ώστε να προβάλλονται σταθερά κάποια banners, σύνδεσμοι, ή call-to-actions μέσα σε κάθε newsletter που στέλνεις για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Αυτή η συμφωνία συχνά αποτελείται από τη συμφωνία ενός χρονικού διαστήματος και όχι με τα κλικ, τις προβολές κ.λπ. Οι marketers που έχουν αναπτύξει λίστες με αρκετούς χιλιάδες subscribers δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα για να κλείσουν τέτοιου είδους συμφωνίες, οι οποίες είναι ιδανικές για επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να αυξήσουν την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα τους.

Φυσικά, θα πρέπει να ορίσεις ένα κόστος για το χρονικό διάστημα και να σιγουρευτείς πως δεν θα έχεις πολλαπλά brands που είναι ανταγωνιστικά μεταξύ τους στα ίδια χρονικά διαστήματα. Με αυτό τον τρόπο θα διατηρείς καλές σχέσεις με όλες τις εταιρείες που θα συνεργάζεσαι, ενώ παράλληλα μπορεί να αυξήσει το κόστος που θα σε πληρώσει ένα brand για να πάρει αυτό τη διαφημιστική θέση έναντι του ανταγωνιστή της.

5. Επισκεψιμότητα στην Ιστοσελίδα

Τι είναι το Digital Marketing; Οδηγός για αρχάριους (2023)
Digital Marketing / © Carlos Muza στο Unsplash.

Κι ενώ υπάρχουν ορισμένοι αποτελεσματικοί τρόποι για να βγάζεις λεφτά από το email marketing, μέσω μιας ιστοσελίδας θα μπορούσες να βγάλεις πολλά περισσότερα. Επιπλέον, αν έχεις ήδη μια ιστοσελίδα, τότε ένα απ’ τα πρώτα πράγματα που θελήσεις να κάνεις είναι να αυξήσεις την επισκεψιμότητα που λαμβάνει από τα newsletters.

Αν είσαι δημιουργός περιεχομένου, όπως blogger, podcaster, vlogger, ή ακόμα και influencer, τότε μπορείς να οδηγείς κόσμο προς το blog / site σου, μέσα από το οποίο θα συνδυάζεις περισσότερους τρόπους για να βγάζεις λεφτά, όπως από τα κλικ στις διαφημίσεις, από τους affiliate συνδέσμους, από το sponsored περιεχόμενο κ.α.

Επιπλέον, αν μπορείς να οδηγήσεις μεγάλη επισκεψιμότητα στην δική σου ιστοσελίδα, αυτό σημαίνει πως μπορείς να κάνεις το ίδιο και για άλλες ιστοσελίδες επιχειρήσεων. Χρησιμοποίησε τα στατιστικά της ιστοσελίδας σου για να τα παρέχεις ως απόδειξη για την αποτελεσματικότητα της email marketing στρατηγικής σου για να αυξάνεις την επισκεψιμότητα ιστοσελίδων.

6. Πούλα τα δικά σου e-Books

Αν και το να δημιουργήσεις ένα παθητικό εισόδημα είναι δύσκολο στην αρχή, αρκετοί δημιουργοί περιεχομένου κατάφεραν να αποκτήσουν μεγάλο αριθμό πωλήσεων από τα eBooks τους. Φυσικά, όσα πιο πολλά eBooks γράφεις και δημοσιεύεις, τόσο πιο γρήγορα θα αυξηθούν και τα χρήματα που θα βγάζεις από τις πωλήσεις.

Το καλό με τα eBooks είναι πως μπορεί να τα δημιουργήσει ο καθένας, αρχάριος ή ειδικευμένος, εντελώς δωρεάν και χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Παρέχονται πλέον εκατοντάδες εργαλεία, προγράμματα και πλατφόρμες οι οποίες σου επιτρέπουν να γράφεις, να μορφοποιείς και να εξάγεις τα eBooks σου στις κατάλληλες διαστάσεις και μορφές αρχείων.

Διάβασε τον παρακάτω οδηγό για να δεις με ποιον τρόπο μπορείς να γράφεις, να μορφοποιείς και να πουλάς τα δικά σου eBooks online. Χρησιμοποίησε όλες τις γνώσεις που έχεις γύρω από το email marketing για να προωθείς τα eBooks σου μέσω των newsletters σου. Υπάρχουν επίσης αρκετές στρατηγικές που θα μπορούσες να ακολουθήσεις, όπως διοργανώνοντας online διαγωνισμούς και παρέχοντας δωρεάν το eBook, προωθώντας εκπτωτικά κουπόνια και πολλές ακόμα.

7. Πούλα τα δικά σου Online Courses

Τα online courses (ελλ: ψηφιακά μαθήματα ή ψηφιακές σειρές μαθημάτων) παρέχονται συχνά σε μορφή κειμένων και βίντεο και παρέχουν σημαντικές οδηγίες για ένα συγκεκριμένο θέμα. Μέσα από αυτές, ο εκπαιδευτής ή η εκπαιδεύτρια παρέχουν βήμα προς βήμα αναλυτικές οδηγίες από το μηδέν έως το 100 τοις εκατό για την εκατοστέ θεματολογία.

Υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες διαθέσιμα online courses που μπορείς είτε να παρακολουθήσεις εντελώς δωρεάν, είτε να τα αγοράσεις, τα οποία καλύπτουν εκατοντάδες διαφορετικά θέματα. Από το πως να μάθεις να δημιουργείς blogs στο WordPress, πως να ξεκινήσεις με το Podcasting, πως να μαγειρεύεις, πως να γυμνάζεσαι και να τρέφεσαι σωστά, πως να σχεδιάζεις λογότυπα και για εκατοντάδες άλλα θέματα.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, το 99.9% μιας σειράς μαθημάτων συμπεριλαμβάνεται από υλικό σε μορφή βίντεο, όπου και παρέχονται οι οδηγίες. Ως εκπαιδευτής/ρια θα έχεις την δυνατότητα να επιλέξεις μεταξύ του να εμφανίζεται ή όχι στα βίντεο των μαθημάτων. Θα έχεις επίσης την επιλογή να βγάλεις όλες τις σκηνές ακριβώς όπως τις θέλεις, παρουσιάζοντας κάθε μάθημα με τον δικό σου μοναδικό τρόπο.

Χρησιμοποίησε τους subscribers του newsletter σου για να προωθήσεις όλες τις νέες και τις παλιές σειρές μαθημάτων που έχεις δημιουργήσει. Το email marketing είναι επίσης ένας εξαιρετικός τρόπος για να συλλέξεις feedback, το οποίο θα σε βοηθήσει στο να κυκλοφορήσεις ακόμα πιο καλές σειρές μαθημάτων με μεγαλύτερη ζήτηση, καθώς επίσης και να διορθώσεις λάθη που μπορεί να υπάρχουν στα μαθήματα σου.

8. Προώθησε τα Notion Templates που δημιουργείς

Notion Εφαρμογή
Η αρχική σελίδα του Notion / © Team Nocoloco στο Unsplash.

Το Notion είναι μια freemium (δωρεάν με διαθέσιμα συνδρομητικά πακέτα) εφαρμογή παραγωγικότητας που αναπτύχθηκε από τη Notion Labs Inc. Η συγκεκριμένη εφαρμογή κατατάσσεται στην ενότητα των “workspace” εφαρμογών, που σημαίνει πως προσφέρει πολλαπλά διαφορετικά εργαλεία και δυνατότητες για την οργάνωση, την διαχείριση, την σωστή λειτουργία, την παρακολούθηση, την ανάλυση και την σελιδοποίηση σημαντικών στοιχείων και πληροφοριών.

Τα Notion Templates (Ελλ: Πρότυπα / Σχεδιασμοί) είναι ίσως το μοναδικό χαρακτηριστικό που κάνει αυτή την εφαρμογή να διαφέρει τόσο πολύ από τις υπόλοιπες. Η εφαρμογή παρέχει αρχικά τον δικό της κατάλογο με templates, εκ των οποίων κάποια παρέχονται δωρεάν και άλλα είναι επί πληρωμής και θα χρειαστεί να τα αγοράσεις ώστε να τα χρησιμοποιήσεις.

Καθένας μπορεί να εισάγει ένα template και να το χρησιμοποιήσει κάνοντας κλικ στο κουμπί “Duplicate” (Ελλ: Διπλότυπο), το οποίο θα εισάγει όλο το σχεδιασμό και τις πληροφορίες στο λογαριασμό του χρήστη. Αυτό κάνει τη χρήση της εφαρμογής πανεύκολη, καθώς με ένα κλικ μπορείς να εισάγεις ολόκληρα templates που έχουν σχεδιαστεί ώστε να καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες και να εξυπηρετούν διαφορετικούς σκοπούς.

Μέσω του email marketing έχω δει αρκετούς δημιουργούς Notion Templates να παρέχουν ένα τρόπο ώστε να εγγραφείς στα newsletters τους για να λάβεις είτε ένα δωρεάν Notion Template, είτε για να λαμβάνεις όλα τα νέα πρότυπα που δημιουργεί ο εκατοστέ δημιουργός.

Παναγιώτης Σακαλάκης
Αρθρογράφος

Παναγιώτης Σακαλάκης

Ο Παναγιώτης Σακαλάκης, με βάση το Κιλκίς, είναι Web Designer & Blogger, ιδρυτής της Inkstory Ο.Ε., του TechGuides, του Norpan Gaming και του TechWise Insider, καθώς επίσης & Host στα «The Blogging Dispatch» & «TechGuides» Podcasts. Όποτε δεν γράφει, βρίσκεται σε κάποιο βουνό με το Hard-Trail ποδήλατο του.
Social:

Διάβασε Επίσης

Σχολιάστε