Πως να ανοίξεις ένα Shop στο Etsy και να πουλάς προϊόντα

ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΑΠΟ Παναγιώτης Σακαλάκης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΣΤΙΣ
Ένας ανανεωμένος οδηγός του 2023 για το πως να ανοίξεις ένα Shop (ηλεκτρονικό κατάστημα) στο Etsy και πως να προωθείς και να πουλάς τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου.
Πως να ανοίξεις ένα Shop στο Etsy και να πουλάς προϊόντα

Google News

Ακολούθησε το TechGuides.gr στο Google News, ώστε να λαμβάνεις όλα τα νέα μας άρθρα απευθείας μέσα από το κινητό ή το tablet σου!

Από το 2005 μέχρι και σήμερα, το Etsy παραμένει ένα από τα μεγαλύτερα marketplaces παγκοσμίως, επιτρέποντας σε όλους να δημιουργήσουν το δικό τους Etsy eshop και να πουλάνε φυσικά ή ψηφιακά προϊόντα με μέσα σε λίγα μόλις λεπτά. Αν ετοιμάζεσαι να κατασκευάσεις το πρώτο σου Etsy Shop, τότε μέσα από αυτό τον οδηγό θα μάθεις τα πάντα γύρω από τη πασίγνωστη πλατφόρμα.

Είτε σκοπεύεις να ασχοληθείς με το Dropshipping, είτε έχεις ήδη ένα κατάστημα που παρέχει φυσικά προϊόντα, είτε είσαι ιδιώτης και δημιουργείς τις δικές σου χειροποίητες κατασκευές, marketplaces όπως το Etsy αποτελούν μια εύκολη και γρήγορη λύση για όσους θέλουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

Αυτές οι πλατφόρμες σου επιτρέπουν να δημιουργείς γρήγορα και εύκολα ένα λογαριασμό, να καταχωρείς τα πρώτα σου προϊόντα ή τις υπηρεσίες, να επιλέξεις με ποιο τρόπο θα πληρώνεσαι και στη συνέχεια να βγεις live στο marketplace. Κάποιες παρέχουν επίσης έξτρα ενσωματωμένες υπηρεσίες για να προωθείς και να διαφημίζεις τα προϊόντα και το κατάστημα σου, ή να αποκτάς πρόσβαση σε περισσότερα χαρακτηριστικά τους.

Τι είναι το Etsy και πως λειτουργεί;

Το Etsy ιδρύθηκε το 2005 και αυτή την στιγμή έχει περισσότερους από 2,700 εργαζομένους σε ολόκληρο τον κόσμο. Πρόκειται για ένα από τα πιο γνωστά marketplaces στο διαδίκτυο, μετρώντας περισσότερους από 7.5 εκατομμύρια πωλητές και σχεδόν 95 εκατομμύρια αγοραστές.

Για την ακρίβεια, το Etsy έκλεισε τις ετήσιες ακαθάριστες πωλήσεις εμπορευμάτων το 2022 με 13.3 δισεκατομμύρια δολάρια, ένας αριθμός που είναι πολύ μεγάλος για να τον παραλείψει ένας επαγγελματίας ή μια επιχείρηση.

Η πλατφόρμα επιτρέπει σε κάθε επιχείρηση και ιδιώτη να ανοίξει το δικό του ηλεκτρονικό κατάστημα μέσα από την πλατφόρμα με μεγάλη ευκολία. Οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να δημιουργήσουν ένα Shop στο Etsy και να καταχωρήσουν τα προϊόντα τους αμέσως μετά την ολοκλήρωση της δημιουργίας του νέου τους λογαριασμού.

Πως να δημιουργήσεις ένα eshop στο Etsy

Etsy - Start Your Shop

Το καλό με το Etsy είναι πως σου επιτρέπει να δημιουργήσεις ένα κατάστημα εύκολα, γρήγορα και εντελώς δωρεάν. Το μόνο που θα χρειαστεί να κάνεις είναι να επενδύσεις λίγο από τον χρόνο σου ώστε να ξεκινήσεις σωστά και οργανωμένα.

1. Κάνε μια έρευνα αγοράς

Το Etsy δεν είναι το μοναδικό γνωστό marketplace που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να πουλάς τα προϊόντα σου. Όπως και κάθε άλλη γνωστή παρόμοια πλατφόρμα, όπως για παράδειγμα το Amazon ή το eBay, έτσι και στο Etsy κάποια προϊόντα πωλούνται περισσότερο και γρηγορότερα.

Για κάποιους επαγγελματίες και μικροεπιχειρήσεις, το eBay ή το Amazon αποτελούν καλύτερες επιλογές από το Etsy, το οποίο φαίνεται να παράγει συγκεκριμένες πωλήσεις. Αυτός είναι και ο λόγος που τα τελευταία χρόνια έχω αναλάβει έναν αμέτρητο αριθμό ανθρώπων που ήθελαν να “μετακομίσουν” απ’ το Etsy, μεταφέροντας όλα τα προϊόντα τους είτε σε διαφορετικό marketplace, είτε κατασκευάζοντας το δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με τα βασικά: Το Etsy είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα για να πουλάς συγκεκριμένους τύπους προϊόντων, αλλά δεν είναι για όλους. Πιο συγκεκριμένα, η πλατφόρμα φαίνεται να παράγει πολλές πωλήσεις για τα συγκεκριμένα είδη προϊόντων:

  • Jewelry & Accessories (Κοσμήματα & Αξεσουάρ)
  • Clothing & Shoes (Ένδυση & Παπούτσια)
  • Home & Living (Σπίτι & Διαβίωση)
  • Wedding & Party (Γάμοι & Πάρτυ)
  • Toys & Entertainment (Παιχνίδια & Ψυχαγωγία)
  • Art & Collectibles (Τέχνη & Συλλεκτικά)
  • Craft Supplies & Tools (Είδη & Εργαλεία Χειροτεχνίας)
  • Vintage

Οι παραπάνω κατηγορίες φαίνεται να αποφέρουν τις περισσότερες και γρηγορότερες πωλήσεις στο marketplace. Παρόλα αυτά, αυτό σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει πως δεν μπορείς να δεις αρκετές πωλήσεις και για άλλους – όχι τόσο γνωστούς – τύπους προϊόντων, αλλά ίσως μια άλλη πλατφόρμα να σου παρέχει καλύτερα αποτελέσματα.

Για παράδειγμα, κάποιος ο οποίος τείνει να αγοράζει συγκεκριμένα πράγματα από το eBay, δεν πρόκειται να επισκεφτεί το Etsy (και το αντίστροφο). Κάποιες χώρες επιλέγουν επίσης να χρησιμοποιούν περισσότερο κάποιες ιστοσελίδες, με το Etsy να κάνει πάταγο κυρίως σε Ευρωπαϊκές χώρες όπως η Γερμανία, η Γαλλία και η Ιταλία. Ο αριθμός πωλήσεων από Έλληνες και Ελληνίδες είναι αρκετά πιο μικρός.

Ένας εξαιρετικός τρόπος για να ελέγξεις εάν ένα marketplace είναι ιδανικό για τα προϊόντα που πουλάς, είναι ελέγχοντας τα προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις και τα περισσότερα reviews.

2. Δημιούργησε ένα δωρεάν λογαριασμό

Εφόσον τελείωσες με την έρευνα αγοράς και είσαι πλέον σίγουρος/η πως το Etsy αποτελεί την ιδανική επιλογή για εσένα, συνέχεια έχει να δημιουργήσεις ένα λογαριασμό στην πλατφόρμα. Η διαδικασία είναι ιδιαίτερα εύκολη, αλλά απαιτεί να συμπληρώσεις με προσοχή όλα τα στοιχεία σου.

Επισκέψου το Etsy.com και κάνε κλικ στην επιλογή “Sign In” για να ξεκινήσεις. Από το αναδυόμενο παράθυρο που θα εμφανιστεί, κάνε κλικ στην επιλογή “Register“. Συμπλήρωσε ένα email, ένα όνομα και ένα κωδικό πρόσβασης, ή επέλεξε να χρησιμοποιήσεις το Google, Facebook, ή Apple λογαριασμό σου.

Στη συνέχεια, έλεγξε στα εισερχόμενα (ή ανεπιθύμητα) μηνύματα σου ώστε να εντοπίσεις το email επιβεβαίωσης. Κάνε κλικ στο σύνδεσμο για να μεταφερθείς στο νέο σου Etsy λογαριασμό και να ολοκληρωθεί η επιβεβαίωση. Αυτά τα βήματα τα ακολουθούν μόνο οι χρήστες που επέλεξαν να δημιουργήσουν ένα λογαριασμό με το email τους και όχι με τη Google, το Facebook ή την Apple.

3. Ξεκίνα το πρώτο σου Etsy Shop

Μόλις ολοκληρωθεί η δημιουργία του νέου σου λογαριασμού, στη συνέχεια θα πρέπει να συμπληρώσεις τις βασικές πληροφορίες του νέου σου καταστήματος. Κάνε κλικ πάνω στην φωτογραφία του προφίλ σου τέρμα επάνω δεξιά και κάνε κλικ στην επιλογή “Sell on Etsy“.

  1. Μόλις μεταφερθείς στην επόμενη σελίδα, κάνε κλικ στο κουμπί “Get Started” για να ξεκινήσεις. Etsy - Get Started
  2. Από την επόμενη σελίδα κάνε κλικ στην επιλογή “Let’s do this“.
  3. Στη συνέχεια το Etsy θα σε ρωτήσει αν είναι η πρώτη φορά που πουλάς, αν έχεις ήδη μια επιχείρηση κ.ο.κ. Επέλεξε μια απ’ τις επιλογές και κάνε κλικ στο “Next” για συνεχίσεις.
  4. Αμέσως μετά θα χρειαστεί να επιλέξεις για ποια θέματα θέλεις να ενημερώνεσαι από το Etsy, όπως συμβουλές για να πουλάς online, πως να βελτιστοποιείς τα προϊόντα σου, πως να επιλέξεις το κατάλληλο όνομα για το κατάστημα σου και πολλά ακόμα.
  5. Κάνε κλικ στο κουμπί “Start your shop“.
  6. Επέλεξε τη γλώσσα, την χώρα και το νόμισμα για το νέο σου κατάστημα και κάνε κλικ στο “Save and continue“.Etsy - Shop Preferences
  7. Πρόσθεσε το όνομα του καταστήματος σου (δεν επιτρέπονται κενά, χαρακτήρες και σύμβολα).Etsy - Name Your Shop
  8. Στη συνέχεια θα έχεις την δυνατότητα να δημιουργήσεις το πρώτο σου listing (να καταχωρήσεις δηλαδή το πρώτο σου προϊόν). Ανέβασε μερικές φωτογραφίες και ένα βίντεο, συμπλήρωσε το όνομα, επέλεξε μια κατηγορία, εισήγαγε ένα κόστος και τις χρεώσεις των μεταφορικών, δημιούργησε τις απαραίτητες ιδιότητες και οποιοδήποτε άλλο υποχρεωτικό πεδίο.Etsy - Create a Listing
  9. Από την επόμενη σελίδα θα έχεις την δυνατότητα να επιλέξεις με ποιους τρόπους θέλεις να πληρώνεσαι για κάθε ολοκληρωμένη αγορά. Μπορείς να εισάγεις τόσο έναν τραπεζικό λογαριασμό, όσο και ένα PayPal λογαριασμό (ειδικότερα το δεύτερο αποτελεί σημαντικό παράγοντα για τις παραγγελίες που θα δέχεσαι, μιας και χρησιμοποιείται σε όλο τον κόσμο).
  10. Επέλεξε με ποιον τρόπο θέλεις να πληρώνεις για τις καταχωρήσεις των προϊόντων σου.
  11. Τέλος, θα χρειαστεί να επιλέξεις ορισμένες λειτουργίες ασφάλειας για το νέο σου λογαριασμό, όσο πιο ασφαλής είναι ο λογαριασμός σου άλλωστε, τόσο το καλύτερο.

Συγχαρητήρια, μόλις δημιούργησες ένα λογαριασμό στο Etsy και ανέβασες το πρώτο σου προϊόν, το οποίο αυτή την στιγμή είναι διαθέσιμο μέσα στο κατάστημα σου. Με τον ίδιο τρόπο θα μπορείς να καταχωρήσεις όλα τα υπόλοιπα προϊόντα που διαθέτεις.

Πως να πουλάς μέσω του Etsy Shop σου

Μπορεί το Etsy να επιτρέπει στον καθένα να δημιουργήσει ένα shop και να ξεκινήσει να πουλάει τα φυσικά ή ψηφιακά του/ης προϊόντα, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα ξεκινήσεις να βλέπεις τις πρώτες σου πωλήσεις άμεσα. Για την ακρίβεια, το να καταχωρήσεις τα προϊόντα σου στο marketplace του Etsy και να δημιουργήσεις μια επαγγελματική online παρουσία είναι μόλις το πρώτο βήμα.

Χρησιμοποίησε τις υπηρεσίες του Etsy

Το Etsy προσφέρει πολλές υπηρεσίες εντός της πλατφόρμας που θα σε βοηθήσουν να διαφημίσεις τα προϊόντα και να προωθήσεις το Etsy Shop σου. Πιο συγκεκριμένα, η πλατφόρμα παρέχει δύο διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους μπορείς να ξεκινήσεις μια διαφημιστική καμπάνια:

  • Etsy Ads: Μπορείς να επιλέξεις το όριο χρημάτων που θέλεις να ξοδέψεις για τις διαφημίσεις, οι οποίες θα εμφανίζονται σε διάφορα σημεία του Etsy.com. Μπορείς να ξεκινήσεις πηγαίνοντας στο Advertising Dashboard στο Shop Manager.
  • Offsite Ads: Το Etsy αγοράζει συνεχώς διαφημιστικούς χώρους σε διάφορες ιστοσελίδες, πλατφόρμες και υπηρεσίες, μέσα από τις οποίες προωθεί το marketplace του και τα προϊόντα που είναι καταχωρημένα σε αυτό. Αν επιλέξεις αυτό τον τύπο προώθησης, τότε θα χρεώνεσαι μια μικρή προμήθεια εφόσον ο αγοραστής κάνει κλικ και μπει στο προϊόν ή το Etsy Shop σου και ολοκληρώσει μια αγορά εντός 30 ημερών.

Το κόστος για κάθε διαφήμιση είναι διαφορετικό από χώρα σε χώρα, ενώ σημαντικό ρόλο μπορεί να παίξει και ο αριθμός των πωλήσεων που έχεις από το Etsy. Για παράδειγμα, αν το Etsy Shop σου ξεπεράσει τα 10,000$ σε πωλήσεις τις τελευταίες 365 ημέρες, τότε η πλατφόρμα θα σε χρεώσει 12% προμήθεια. Περισσότερες πληροφορίες θα βρεις στη σελίδα πολιτικής Fees & Payments του Etsy.

Κατασκεύασε το δικό σου ηλεκτρονικό κατάστημα

Έχοντας το δικό σου ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ο κατάλληλος τρόπος για να βεβαιωθείς πως οτιδήποτε κι αν συμβεί στο μέλλον, το εισόδημα σου δεν θα πηγάζει μόνο από μια πλατφόρμα. Από μια αλλαγή στον αλγόριθμο του Etsy, μια σημαντική αύξηση στη προμήθεια, έως και το κλείσιμο του marketplace, θα πρέπει να έχεις πάντα μια εναλλακτική πηγή εισοδήματος.

Στις μέρες μας είναι ιδιαίτερα εύκολο για να κατασκευάσει κάποιος το δικό του ηλεκτρονικό κατάστημα, χωρίς να έχει γνώσεις πάνω σε γλώσσες προγραμματισμού. Διάφορες πλατφόρμες όπως το Etsy σου επιτρέπουν να κατασκευάζεις τα δικά σου ηλεκτρονικά καταστήματα με ευκολία, παρέχοντας δυνατότητες όπως drag-and-drop, που σημαίνει να σέρνεις διάφορα στοιχεία και να τα περνάς σε όποια σημεία θέλεις, σχεδιάζοντας έτσι σελίδες σε μερικά μόλις λεπτά.

Επιπλέον, έχοντας το δικό σου ηλεκτρονικό κατάστημα σου δίνει έξτρα επιλογές και δυνατότητες που δεν θα βρεις στο Etsy, στο eBay, ή σε οποιοδήποτε marketplace. Για παράδειγμα, ανάλογα με ποιο τρόπο επιλέξεις να κατασκευάσεις το eshop σου, μπορείς να έχεις από μικρές προμήθειες έως και μηδαμινές προμήθειες.

Μέσα από το δικό σου eshop θα μπορείς να δημιουργήσεις επίσης προωθητικές landing σελίδες, να παρέχεις εξατομικευμένες προσφορές και εκπτωτικά κουπόνια, να έχεις το δικό σου newsletter, το δικό σου blog και πολλά πολλά ακόμα.

Ένα σωστά βελτιστοποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί επίσης να παράγει περισσότερες πωλήσεις απ’ ότι θα έβλεπες από ένα marketplace, ενώ θα μπορείς να έχεις την δική σου πολιτική και τους δικούς σου κανόνες.

Χρησιμοποίησε διάφορες Digital Marketing στρατηγικές

Υπάρχουν αρκετοί διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους μπορείς να διαφημίζεις τα προϊόντα σου και να προωθείς το Etsy Shop σου. Και εδώ είναι που έρχονται όλες οι διαφορετικές στρατηγικές του digital marketing, οι οποίες μας καλούν να επιλέξουμε σε ποιες αξίζει να επενδύσουμε τον χρόνο μας.

  • Content Marketing: Ένας από τους καλύτερους και πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να αυξήσεις την οργανική κίνηση που λαμβάνει το shop σου από την Google και την Bing είναι γράφοντας και δημοσιεύοντας βελτιστοποιημένα άρθρα. Θα πρέπει πρώτα να μάθεις λίγα πράγματα για το Search Engine Optimization (SEO), έτσι ώστε να βελτιστοποιείς σωστά τους τίτλους και τις περιγραφές των προϊόντων σου για να εμφανίζονται σε πιο υψηλές θέσεις.
  • Email Marketing: Με το email marketing θα έχεις την δυνατότητα να δημιουργήσεις τα δικά σου newsletters, ενημερώνοντας τους subscribers για όλες τις νέες καταχωρήσεις, για εκπτωτικά κουπόνια ή νέες προσφορές και για άλλες ενημερώσεις που αφορούν το shop σου.
  • Affiliate Marketing: Αν έχεις το δικό σου ηλεκτρονικό κατάστημα, τότε μπορείς να το καταχωρήσεις σε ένα affiliate δίκτυο, πληρώνοντας προμήθεια μόνο για κάθε αγορά που πραγματοποιείται από κάποιον affiliate. Με αυτό τον τρόπο, άλλοι δημιουργοί περιεχομένου φροντίζουν να προωθήσουν τα προϊόντα σου ώστε να κερδίζουν χρήματα για κάθε αγορά.
  • Google Ads: Πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες και γνωστότερες πλατφόρμες για να προωθείς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου σε κάθε γωνία του διαδικτύου. Μέσω του Google Ads μπορεί να προωθείς τα προϊόντα ή το Etsy Shop σου στα αποτελέσματα της Google, στο YouTube και σε εκατομμύρια ιστοσελίδες που χρησιμοποιούν την Google AdSense.
  • Social Ad Campaigns: Δημιούργησε διαφημιστικές καμπάνιες σε κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, το Instagram, το TikTok, το LinkedIn, το Pinterest, μεταξύ άλλων, επιλέγοντας το όριο προϋπολογισμού και εστιάζοντας σε συγκεκριμένο κοινό που ενδιαφέρεται να αγοράσει τα προϊόντα που πουλάς.
  • Search Engine Optimization: Αλλιώς γνωστό και ως “SEO”, πρόκειται για τη σωστή βελτιστοποίηση των προϊόντων μας ώστε να εμφανίζονται πιο ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, της Bing και κάθε άλλης μηχανής αναζήτησης. Στόχος; Να εστιάζεις σε συγκεκριμένες-λέξεις κλειδιά με μεγάλη ζήτηση και να προσαρμόσεις σωστά τους τίτλους, τις περιγραφές και τις φωτογραφίες των προϊόντων σου ώστε να εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα.

Μπορείς επίσης να οργανώσεις τους δικούς σου διαγωνισμούς, οι οποίοι συχνά μαζεύουν αρκετές χιλιάδες κλικ και συμμετοχές, κάτι που είναι ιδανικό για να μαζέψεις γρήγορα και εύκολα νέους followers, πελάτες και subscribers στο newsletter σου.

Παρόλα αυτά, όπως και οι περισσότεροι διαγωνιζόμενοι που εγγράφονται αποκλειστικά για να κερδίσουν το δώρο και όχι επειδή ενδιαφέρονται να πραγματοποιήσουν μια αγορά από το ηλεκτρονικό σου κατάστημα, θα διαγραφούν από το newsletter και θα κάνουν unfollow τις σελίδες σου με τη λήξη του διαγωνισμού.

Οπότε, θα πρέπει να έχεις πάντα κατά νου πως ο συνολικός αριθμός των εγγεγραμμένων χρηστών θα μειωθεί ανάλογα με το κοινό που στόχευσες κατά την προώθηση του διαγωνισμού σου.

Συχνές Ερωτήσεις για το Etsy

Αν έχεις περισσότερες ερωτήσεις ή απορίες σχετικά με το Etsy και τον τρόπο λειτουργίας του, μη διαστάσεις να αφήσεις το σχόλιο σου στο τέλος του άρθρου.

Πόσο κοστίζει η καταχώρηση προϊόντων στο Etsy;

Έως και αυτή την στιγμή, το Etsy χρεώνει 0.20€ λεπτά για κάθε καταχώρηση προϊόντος. Η πλατφόρμα θα ανανεώνει την καταχώρηση κάθε προϊόντος κάθε τέσσερις μήνες, χρεώνοντας 0.20€ για κάθε ανανέωση. Ανάλογα λοιπόν με τον όγκο των προϊόντων που σκοπεύουμε να καταχωρήσουμε στο Etsy Shop μας, θα πρέπει να υπολογίσουμε πως θα χρεωθούμε 0.20€ για κάθε καταχώρηση και 0.20€ για κάθε ανανέωση (ανά 4 μήνες).

Πόση προμήθεια κρατάει το Etsy για κάθε πώληση;

Όταν πραγματοποιείται μια πώληση μέσω του Etsy.com, η πλατφόρμα θα διατηρεί προμήθεια συναλλαγής 6,5% της τιμής που εμφανίζετε για κάθε καταχώριση, συν το ποσό που χρεώνεις για την αποστολή και τη συσκευασία δώρου. Εάν προσφέρεις μια προαιρετική εξατομίκευση με πρόσθετη χρέωση σε κάποιο προϊόν σου, η πρόσθετη χρέωση προστίθεται στην τιμή καταχώρισης που εμφανίζετε και η συνολική τιμή εμφάνισης υπόκειται στις ίδιες χρεώσεις των συναλλαγών που περιγράφονται στη σελίδα “Fees & Payments” του Etsy.

Ποια προϊόντα πουλάνε περισσότερο στο Etsy;

Οι γνωστότερες κατηγορίες του Etsy και αυτές που παράγουν τις περισσότερες πωλήσεις είναι: Jewelry & Accessories (Κοσμήματα & Αξεσουάρ), Clothing & Shoes (Ένδυση & Παπούτσια), Home & Living (Σπίτι & Διαβίωση), Wedding & Party (Γάμοι & Πάρτυ), Toys & Entertainment (Παιχνίδια & Ψυχαγωγία), Art & Collectibles (Τέχνη & Συλλεκτικά), Craft Supplies & Tools (Είδη & Εργαλεία Χειροτεχνίας) και Vintage. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει πως προϊόντα ή υπηρεσίες που ανήκουν σε άλλες κατηγορίες δεν έχουν εξίσου αρκετές πωλήσεις ώστε να επιβιώνει μια επιχείρηση ή ένας/μια ιδιώτης.

Πως αλλάζω την γλώσσα στο Etsy στα Ελληνικά;

Δυστυχώς, μέχρι και αυτή την στιγμή που γράφεται το άρθρο το Etsy δεν παρέχει το σύστημα του μεταφρασμένο στα Ελληνικά. Με αυτό κατά νου, θα πρέπει να γνωρίζεις αγγλικά ώστε να μπορείς να διαχειρίζεσαι το Etsy Shop σου, να απαντάς στα μηνύματα και τις αξιολογήσεις των πελατών σου, καθώς επίσης και σε οποιαδήποτε επικοινωνία υπάρξει μεταξύ εσένα και του Etsy.

Ποιος πληρώνει τα μεταφορικά για κάθε αγορά;

Εξαρτάται! Έχεις την επιλογή είτε να πληρώσεις εσύ τα έξοδα αποστολής για κάθε παραγγελία, είτε να ζητήσεις από τον πελάτη να τα πληρώσει, όπου στη δεύτερη περίπτωση το κόστος θα εμφανιστεί πριν την ολοκλήρωση της αγοράς στο καλάθι του πελάτη. Μπορείς επίσης να επιλέγεις να παρέχεις διαφορετικά έξοδα αποστολής για κάθε προϊόν, ή να εφαρμόσεις τις ρυθμίσεις μαζικά σε ολόκληρο το Etsy Shop σου.

Αξίζει να ασχοληθώ με το Etsy;

Ναι! Το Etsy είναι ένα από τα μεγαλύτερα marketplaces παγκοσμίως με περισσότερους από 96 εκατομμύρια αγοραστές σε ολόκληρο τον κόσμο. Είναι επίσης μια εξαιρετική πλατφόρμα για να ξεκινήσει με ευκολία ένας αρχάριος χρήστης, ενώ το χαμηλό κόστος για την καταχώρηση και την ανανέωση των προϊόντων είναι κάτι που ελκύει αρκετούς νέους ιδιώτες και καταστήματα. Επιπλέον, θα έχεις την δυνατότητα να δημιουργήσεις το πρώτο σου ηλεκτρονικό κατάστημα μέσα σε λίγα μόλις λεπτά.

Παναγιώτης Σακαλάκης
Αρθρογράφος

Παναγιώτης Σακαλάκης

Ο Παναγιώτης Σακαλάκης, με βάση το Κιλκίς, είναι Web Designer & Blogger, ιδρυτής της Inkstory Ο.Ε., του TechGuides και του TechWise Insider, καθώς επίσης & Host στα «The Blogging Dispatch» & «TechGuides» Podcasts. Όποτε δεν γράφει, βρίσκεται σε κάποιο βουνό με το Hard-Trail ποδήλατο του.
Social:

Διάβασε Επίσης

Σχολιάστε