e-Commerce πλατφόρμες όπως το Gumroad σου επιτρέπουν να ανοίξεις ένα online shop εντελώς δωρεάν και να ξεκινήσεις να πουλάς τα ψηφιακά προϊόντα σου από τα πρώτα κιόλας λεπτά. Επιπλέον, η πλατφόρμα κρατάει μικρή προμήθεια για κάθε πώληση και σου παρέχει όλες τις δυνατότητες και τα χαρακτηριστικά για να μορφοποιήσεις το Gumroad Shop σου εύκολα και γρήγορα.
Κάποιες φορές, e-Commerce πλατφόρμες όπως το Etsy, το eBay, ή ακόμα και το Amazon, δεν είναι πάντοτε οι καλύτερες επιλογές για ελεύθερους επαγγελματίες και δημιουργούς περιεχομένου. Κάποιες φορές, θέλουμε κάτι απλό, εύχρηστο και λειτουργικό, το οποίο να μην κοστίζει μια περιουσία και να μην έρχεται με έξτρα χρεώσεις.
Και κάπου εδώ έρχεται και “δένει” τέλεια το Gumroad, μια e-Commerce πλατφόρμα που σου επιτρέπει να δημιουργήσεις γρήγορα και εύκολα ένα online store (ηλεκτρονικό κατάστημα), ακόμα κι αν δεν έχεις την παραμικρή εμπειρία για το πως λειτουργούν τα shops.
Τι είναι το Gumroad;
Το Gumroad είναι μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου (e-Commerce) που επιτρέπει στους δημιουργούς να πωλούν προϊόντα απευθείας στο κοινό τους. Η πλατφόρμα εδρεύει στο Σαν Φρανσίσκο της Καλιφόρνια και ιδρύθηκε από τον Sahil Lavingia το 2011. Από τότε μέχρι και σήμερα, οι δημιουργοί στο Gumroad έχουν κερδίσει περισσότερα από 750.000.000 δολάρια.
Το περιβάλλον χρήσης της πλατφόρμας είναι επίσης πολύ εύκολο στη χρήση, πράμα που την κάνει ιδανική για αρχάριους στον χώρο των online καταστημάτων. Το Gumroad παρέχεται εντελώς δωρεάν και δεν υπάρχουν συνδρομητικά πακέτα ή κρυφές χρεώσεις, καθώς τα έσοδα του πηγάζουν από το 10% που κρατάει ως προμήθεια για κάθε αγορά.
Για αρθρογράφους, σχεδιαστές, προγραμματιστές, μουσικούς και άλλους δημιουργούς περιεχομένου και καλλιτέχνες που ενδιαφέρονται να πωλήσουν τα ψηφιακά τους προϊόντα ή να παρέχουν συγκεκριμένες υπηρεσίες και πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο, σίγουρα θα βρουν τη συγκεκριμένη e-Commerce πλατφόρμα ιδιαίτερα χρήσιμη και βοηθητική.
Τι προϊόντα μπορώ να πουλήσω στο Gumroad;
Όπως και κάθε άλλη e-Commerce πλατφόρμα, έτσι και το Gumroad είναι ιδανικό για συγκεκριμένους τύπους προϊόντων και επικεντρώνεται στο να εξυπηρετεί συγκεκριμένες ανάγκες. Τα καλά νέα είναι πως πρόκειται για μια πλατφόρμα η οποία μπορεί να καλύψει σχεδόν το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων που ενδιαφέρονται να πωλούν ψηφιακά προϊόντα ή να παρέχουν συγκεκριμένες υπηρεσίες.
Πιο συγκεκριμένα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Gumroad για να πουλάς όλα τα ψηφιακά σου προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων e-books, online courses, templates, λογότυπα, εξώφυλλα, 3D crafts, τραγούδια ή ηχητικά εφέ, εκπαιδευτικό υλικό, φωτογραφίες, βίντεο και οτιδήποτε άλλο μπορείς να φανταστείς το οποίο δεν είναι αντίθετο με τους όρους και προϋποθέσεις της πλατφόρμας.
Μπορείς επίσης να δημιουργείς και να παρέχεις τα δικά σου memberships (συνδρομητικά) πακέτα, έτσι ώστε όσοι subscribers εγγράφονται να λαμβάνουν πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο που παρέχεις μόνο στους επί πληρωμής συνδρομητές σου. Μπορείς ακόμα να παρέχεις και online υπηρεσίες, όπως για παράδειγμα πακέτα για κατασκευή ιστοσελίδων, για σχεδίαση λογοτύπων, για επεξεργασία βίντεο ή ήχου, για να δημιουργείς podcasts intros και πολλά πολλά ακόμα.
Fun Fact: Το Gumroad χρησιμοποιείται πλέον σχεδόν από κάθε ελεύθερο επαγγελματία που δημιουργεί και πουλάει Notion Templates online.
Πως να δημιουργήσεις ένα Shop στο Gumroad με 5 βήματα
Όπως προανέφερα, το Gumroad παρέχει ένα εύκολο περιβάλλον χρήσης το οποίο είναι ιδανικό για αρχάριους. Επομένως, η διαδικασία για να δημιουργήσεις το πρώτο σου online shop διαρκεί μόλις μερικά λεπτά, ενώ δεν θα χρειαστεί να πληρώσεις τίποτα απολύτως.
- Επισκέψου το Gumroad.com και κάνε κλικ στο κουμπί “Start Selling“.
- Στη σελίδα που θα μεταφερθείς, δημιούργησε ένα καινούργιο λογαριασμό είτε συμπληρώνοντας ένα email και ένα ισχυρό κωδικό πρόσβασης, είτε χρησιμοποιώντας το Facebook, το Twitter, ή το Stripe λογαριασμό σου.
- Μόλις ο νέος σου λογαριασμός δημιουργηθεί, από το αριστερό πλευρικό μενού κάνε κλικ στη σελίδα “Settings” και στη συνέχεια συμπλήρωσε όλες τις πληροφορίες σου στις ενότητες “Profile“, όπως ένα username, ένα δημόσιο όνομα, μια περιγραφή, ένα λογότυπο, τη γραμματοσειρά και τα χρώματα του προφίλ σου. Μπορείς επίσης να συνδέσεις και τη σελίδα που έχεις στο Twitter για το κατάστημα σου.
- Από τη σελίδα “Settings“, πήγαινε στην ενότητα “Payments” και είτε συμπλήρωσε το τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο θέλεις να σου καταθέτονται οι πληρωμές από τις πωλήσεις που θα κάνεις, είτε κατέβα στο τέλος της σελίδας και σύνδεσε το PayPal λογαριασμό σου. Μην ξεχάσεις να κάνεις κλικ στο κουμπί “Update settings” για να αποθηκευτούν οι αλλαγές.
- Για να δεις πως εμφανίζεται το δημόσιο προφίλ σου, από το αριστερό πλευρικό μενού κάνε κλικ πάνω στο ονοματεπώνυμο σου και στη συνέχεια κλικ στην επιλογή “Profile“. Μιας και δεν έχεις καταχωρήσει ακόμη προϊόντα, το προφίλ σου θα εμφανίζεται κενό.
Υπέροχα, μόλις δημιούργησες το πρώτο σου online shop στο Gumroad! Συνέχεια έχει να ξεκινήσεις να καταχωρείς τα πρώτα σου ψηφιακά προϊόντα, ή να δημιουργείς τα πρώτα σου συνδρομητικά memberships πακέτα.
Πως να καταχωρείς ψηφιακά προϊόντα στο Gumroad
Θα χρειαστείς μόλις μερικά λεπτά για να καταχωρήσεις το πρώτο σου προϊόν στην πλατφόρμα, αλλά οι φωτογραφίες, ο τίτλος και η περιγραφή που θα εισάγεις θα παίξουν σχεδόν καθοριστικό ρόλο για το πόση κίνηση θα μαζεύει αυτό το προϊόν ή η υπηρεσία και πόσες πωλήσεις θα παράγει.
Για να καταχωρήσεις το πρώτο σου προϊόν στο Gumroad, ακολούθησε τις παρακάτω οδηγίες, στις οποίες ανεβάζω ένα ψηφιακό προϊόν ως παράδειγμα (πιο συγκεκριμένα ένα Guidebook σε PDF μορφή):
- Κάνε σύνδεση στο λογαριασμό σου και από το αριστερό πλαϊνό μενού κάνε κλικ στην επιλογή “Products“. Στη συνέχεια, κάνε κλικ στο κουμπί “New product“.
- Στο πεδίο “Name” καταχώρησε τον τίτλο του προϊόντος ή της υπηρεσίας. Στην ενότητα “Type” θα πρέπει να επιλέξεις την κατηγορία στην οποία ανήκει το προϊόν ή η υπηρεσία που θα ανεβάσεις. Μιας και θα ανεβάσω ένα Guidebook, θα επιλέξω το τύπο “E-book“, μιας και όλα τα Guidebooks παρέχονται σε PDF μορφή. Στο πεδίο “Price” πρόσθεσε το κόστος του προϊόντος/υπηρεσίας και κάνε κλικ στο κουμπί “Next: Customize” που βρίσκεται τέρμα επάνω δεξιά.
- Στη συνέχεια θα μεταφερθείς σε μια νέα σελίδα του Gumroad, μέσα από την οποία θα έχεις την δυνατότητα να εισάγεις τίτλο, περιγραφή, σύνδεσμο, φωτογραφία εξωφύλλου, thumbnail εικόνα και περισσότερες πληροφορίες και ιδιότητες. Από τα δεξιά θα βλέπεις ένα preview (προεπισκόπηση) για το πως θα εμφανίζεται το προϊόν όταν δημοσιευθεί.
- Μόλις συμπληρώσεις όλα τα πεδία και είσαι ευχαριστημένος/η με το αποτέλεσμα, κάνε κλικ στο κουμπί “Save and Continue” τέρμα επάνω δεξιά.
Σημείωση: Κατά τη διάρκεια που θα καταχωρείς ένα καινούργιο προϊόν, στο πεδίο “URL” μπορείς να γράψεις όπως θέλεις να εμφανίζεται ο σύνδεσμος. Οι χαρακτήρες πρέπει να προστεθούν με greeklish και παύλες για το διαχωρισμό των λέξεων, όπως φαίνεται στην παραπάνω παραδειγματική φωτογραφία.
Υπέροχα, μόλις καταχώρησες και δημοσίευσες το πρώτο σου προϊόν! Συνέχεια έχει να αντιγράψεις το σύνδεσμο που σου παρέχεται ώστε να μοιραστείς το προϊόν ή την υπηρεσία σου με άλλους χρήστες σε κοινωνικά δίκτυα, blogs, forums, ή μέσω email.
Πως να προωθείς το Gumroad Shop και τα προϊόντα σου
Η πλατφόρμα δίνει την δυνατότητα στους δημιουργούς να χρησιμοποιούν ορισμένα από τα εργαλεία που παρέχει για να δημιουργούν τις δικές τους landing σελίδες, να παρακολουθούν τα στατιστικά των πωλήσεων τους και να αφήνουν οτιδήποτε τεχνικό πάνω στο αυτοματοποιημένο σύστημα της.
Κανένας δεν περιμένει να ανεβάσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία και να δει τις πρώτες του πωλήσεις μέσω σε λίγα λεπτά. Οι σελίδες που δημιουργείς στο Gumroad θα εμφανίζονται στα αποτελέσματα της Google και της Bing, μα αυτό δεν είναι πάντοτε αρκετό αν δεν έχεις κάνει πρώτα μια έρευνα αγοράς, δεν γνωρίζεις το κοινό που αγοράζει τα προϊόντα/υπηρεσίες σου και δεν έχεις βελτιστοποιήσει τους τίτλους και τις περιγραφές με τις σωστές λέξεις-κλειδιά.
1. Βελτιστοποίησε τα προϊόντα σου για SEO
Το Search Engine Optimization (Ελλ: Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης), αλλιώς γνωστό με τα αρχικά του και ως “SEO”, πρόκειται για τον τρόπο με τον οποίο γράφει ένας δημιουργός τους τίτλους και τις περιγραφές σε ένα άρθρο, μια σελίδα ή ένα προϊόν του, έτσι ώστε να εμφανίζεται σε πιο υψηλές θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης. Όσο πιο καλά βελτιστοποιήσεις τα κείμενα σου, τόσο πιο μεγάλες είναι οι πιθανότητες να εμφανιστείς στη πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων.
Σιγουρέψου πως ο τίτλος περιλαμβάνει μέσα τις σημαντικότερες λέξεις-κλειδιά στις οποίες θέλεις να εμφανίζεται το εκατοστέ προϊόν σου όταν το αναζητάει κάποιος στην Google ή την Bing. Στη συνέχεια, φρόντισε πως αυτές οι λέξεις-κλειδιά βρίσκονται και στην πρώτη παράγραφο της περιγραφής, αλλά και σε άλλα μέρη του κειμένου (όταν πρόκειται για μεγάλες και αναλυτικές περιγραφές).
Προτού ανεβάσεις μια εικόνα προϊόντος, σιγουρέψου πως έχεις πρώτα ονομάσει το αρχείο της εικόνας και έχεις προσθέσει τις λέξεις-κλειδιά που εισήγαγες στον τίτλο και την περιγραφή. Προσπάθησε να βάζεις μόνο σχετικές εικόνες, αλλά αν η εικόνα είναι άσχετη με το προϊόν ή την υπηρεσία, τότε βάλε ως ονομασία οτιδήποτε περιλαμβάνεται σε αυτή (όπως “γυναίκα κάθεται στον καναπέ και διαβάζει βιβλίο” ή “άνδρας κοιτάει το Android Smartphone του καθώς περπατάει“).
2. Χρησιμοποίησε σωστά τα κοινωνικά δίκτυα
Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν για το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων τη νούμερο ένα στάση για να προωθούν και να διαφημίζουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους. Παρόλο όμως που υπάρχουν αρκετά κοινωνικά δίκτυα που φιλοξενούν από εκατομμύρια έως και δισεκατομμύρια χρήστες, δεν είναι πάντοτε όλα ιδανικά γι ‘αυτό που χρειαζόμαστε.
Ξεκίνα με το Facebook, το οποίο είναι το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο. Μπορείς να δημιουργήσεις μια σελίδα με όλα όσα θα πουλάς, να τα προωθείς μέσω του προσωπικού σου προφίλ, ή ακόμα και να δημιουργήσεις ένα γκρουπ με ανθρώπους που ενδιαφέρονται για τα συγκεκριμένα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που θα παρέχεις.
Το Instagram και το TikTok είναι δύο εξαιρετικά κοινωνικά δίκτυα για να ανεβάζεις σύντομα βίντεο προωθώντας τα προϊόντα σου. Μπορείς να ανεβάζεις υλικό που είτε να δείχνει περισσότερα για ένα προϊόν, είτε να εξηγεί κάτι συγκεκριμένο, είτε ακόμα και behind-the-scenes υλικό. Μην ξεχάσεις και τα YouTube Shorts, τα οποία έχουν γίνει επίσης ιδιαίτερα διαδεδομένα τους τελευταίους μήνες, ενώ αν βγάζεις χρήματα μέσω του YouTube, τότε θα μπορείς να ενεργοποιήσεις και τις διαφημίσεις στα Shorts που ανεβάζεις μέσω της Google AdSense.
Το Pinterest είναι άλλη μια εξαιρετική στάση για κάθε ιδιώτη και επιχείρηση που θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις του/ης. Με το μεγαλύτερο ποσοστό των χρηστών του να είναι γυναίκες που λατρεύουν να δημιουργούν boards και να αναδημοσιεύουν pins, πρόκειται για την ιδανική πλατφόρμα ώστε να προωθείς οτιδήποτε σχετίζεται με το γυναικείο φύλο. Φρόντισε ωστόσο να δημιουργείς μεγάλες κάθετες και καλής ποιότητας εικόνες, να εισάγεις τα σωστά hashtags και τις λέξεις-κλειδιά στις οποίες στοχεύεις.
Τέλος, υπάρχει το LinkedIn και το Reddit. Το πρώτο πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα κοινωνικά δίκτυα παγκοσμίως που πλέον ανήκει στην Microsoft και σου δίνει την δυνατότητα να έρθεις σε επαφή με εκατοντάδες επαγγελματίες, καλλιτέχνες και εταιρείες. Το Reddit από την άλλη πλευρά πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα forums παγκοσμίως με εκατοντάδες κοινότητες ώστε να πραγματοποιείς έρευνες αγορών, να παίρνεις μέρος σε συζητήσεις και να προωθείς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου.
3. Εστίασε περισσότερο στο Email Marketing
Το email marketing παραμένει μέχρι και σήμερα ως ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να προωθείς προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά και για να αυξάνεις την αλληλεπίδραση που υπάρχει μεταξύ εσένα και των ακόλουθων σου. Επομένως, είναι σημαντικό να παρέχεις μια λίστα ώστε να εγγράφονται στο newsletter σου, λαμβάνοντας μηνύματα για κάθε νέο προϊόν ή υπηρεσία που κυκλοφορείς, καθώς επίσης και για να παρέχεις ενημερώσεις σχετικά με αυτά τα προϊόντα, το περιεχόμενο, την επιχείρηση σου ή ακόμα και για εσένα.
Για να ξεκινήσεις, μπορείς να χρησιμοποιήσεις διάφορες email υπηρεσίες που σου επιτρέπουν να παρέχεις μια φόρμα εγγραφών στο κοινό σου, ένα περιβάλλον για να διαχειρίζεσαι τους subscribers και τα newsletters που στέλνεις, αναλυτικά στατιστικά για να παρακολουθείς τις αποδόσεις, καθώς επίσης και όλα τα απαραίτητα εργαλεία για να διαμορφώνεις και να μορφοποιείς τον σχεδιασμό / πρότυπα των emails σου.
Ορισμένες εξαιρετικές email υπηρεσίες για να ξεκινήσεις δωρεάν είναι το MailChimp, το SendinBlue και το MailerLite. Και οι τρεις υπηρεσίες παρέχουν στη συνέχεια ορισμένα συνδρομητικά πακέτα ανάλογα με τον αριθμό των subscribers που θα έχεις, καθώς επίσης και πρόσβαση στα αποκλειστικά τους εργαλεία, τα οποία δεν παρέχουν στους δωρεάν συνδρομητές τους.
4. Επένδυσε σε διαφημιστικές καμπάνιες
Αν θέλεις να επενδύσεις μερικά χρήματα για να προωθήσεις τα προϊόντα που καταχώρησες, ή ακόμα και το ίδιο σου το shop στο Gumroad, τότε μπορείς να δημιουργήσεις διαφημιστικές καμπάνιες σε διάφορες πλατφόρμες. Πρόκειται για τον πιο εύκολο και γρήγορο τρόπο ώστε να μαζέψεις νέους subscribers και να αποκτήσεις νέες πωλήσεις.
Ο καλύτερος τρόπος για να προωθήσεις τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου σχετικά οικονομικά είναι μέσω των κοινωνικών δικτύων. Έλεγξε τις επιλογές και τους τρόπους διαφήμισης που παρέχει το κάθε κοινωνικό δίκτυο ώστε να βρεις το κατάλληλο για εσένα. Αν έκανες μια αναλυτική έρευνα αγοράς, τότε γνωρίζεις ήδη ποια κοινωνικά δίκτυα είναι ιδανικά για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που πουλάς.
Το Facebook αποτελεί πάντοτε μια από τις πρώτες επιλογές, καθώς φιλοξενεί και το μεγαλύτερο αριθμό χρηστών. Το Instagram και το TikTok είναι τα νέα trends των digital marketers, μιας και το visual περιεχόμενο όπως τα βίντεο και τα stories (εξίσου σε μορφή βίντεο τις περισσότερες φορές) φαίνεται να προτιμάται περισσότερο απ’ τους ανθρώπους.
Το LinkedIn μπορεί επίσης να σε βοηθήσει να στοχεύσεις σε επαγγελματίες ή εταιρείες, και είναι ιδανικό αν παρέχεις ψηφιακά προϊόντα όπως πρότυπα, σχεδιασμούς, e-books, guidebooks, παρουσιάσεις και οτιδήποτε είναι χρήσιμο σε έναν ή μια επαγγελματία. Το Pinterest είναι ιδανικό για να δημιουργείς προωθητικά pins τα οποία στοχεύουν σε συγκεκριμένο κοινό που τείνει να αγοράζει συνήθως μόνο από συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων, ενώ το Twitter αποτελεί επίσης μια εναλλακτική επιλογή.
Αν τα social media δεν είναι το φόρτε σου, τότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις την πλατφόρμα Google Ads ώστε να δημιουργείς διαφημιστικές καμπάνιες οι οποίες θα προωθούν τα προϊόντα/υπηρεσίες ή το Gumroad Shop σου στα αποτελέσματα της Google και ως διαφημίσεις στο YouTube και σε εκατομμύρια blogs που χρησιμοποιούν την Google AdSense για να βγάζουν λεφτά από τις διαφημίσεις που προβάλλουν.
5. Προωθήσου μέσω του ίδιου του Gumroad
Η πλατφόρμα παρέχει ορισμένους δικούς της τρόπους ώστε οι δημιουργοί να μπορούν να προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους απευθείας μέσα από το Gumroad. Πιο συγκεκριμένα, ορισμένοι τρόποι που μπορείς να χρησιμοποιήσεις είναι οι παρακάτω:
- Gumroad Discover: Η πρώτη στάση είναι το “Discover”. Μπορείς να καταχωρήσεις τα προϊόντα σου στο Discover, το οποίο στη συνέχεια τα εμφανίζει ως προτεινόμενα είτε σε χρήστες που έχουν ξανά αγοράσει στο παρελθόν από εσένα, είτε μέσα σε παρόμοια προϊόντα άλλων δημιουργών.
- Tags: Οι ετικέτες που εισάγεις στο Gumroad παίζουν σημαντικό ρόλο καθώς αυτές βοηθάνε ιδιαίτερα στο να εμφανίζεσαι στα αποτελέσματα της πλατφόρμας όταν οι χρήστες αναζητάνε κάτι σχετικό με αυτό που παρέχεις. Φρόντισε να εισάγεις στα tags όλες τις σημαντικές-λέξεις κλειδιά ώστε να σε βρίσκουν με μεγαλύτερη ευκολία και να εμφανίζεσαι πιο συχνά.
- Affiliates: Ενεργοποιώντας το Affiliate Marketing στο Gumroad Shop σου σημαίνει πως επιτρέπεις σε άλλους δημιουργούς περιεχομένου να το μοιράζονται με το κοινό τους και να κερδίζουν μια μικρή προμήθεια για κάθε αγορά που ολοκληρώνεται για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία σου. Η πλατφόρμα φιλοξενεί μέσα τους δικούς της affiliates και τους πληρώνει μόνο όταν πραγματοποιηθεί μια αγορά και μετά από 7 ημέρες. Μπορείς επίσης να επιλέξεις πόση προμήθεια θα διατηρεί κάθε affiliate ξεχωριστά.
- Emails: Το Gumroad σου επιτρέπει να αυτοματοποιήσεις όλα τα emails που στέλνονται στους αγοραστές σου, κάτι το οποίο μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητες να ξανά αγοράσουν κάτι καινούργιο από εσένα. Σιγουρέψου πως έχεις ρυθμίσει σωστά όλα τα emails και τα έχεις ενεργοποιήσει ώστε να αποστέλλονται.
- Product Variations: Αν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία την παρέχεις σε πολλαπλές διαφορετικές μορφές, όπως για παράδειγμα ένα βιβλίο σε φυσική μορφή, σε μορφή e-book και ως audiobook, τότε αυτές οι ιδιότητες θα βοηθήσουν ιδιαίτερα στο να αυξηθεί το SEO του εκατοστέ προϊόντος. Αν έχεις καταχωρήσει πολλαπλά παρόμοια προϊόντα / υπηρεσίες, τότε φρόντισε να τα συνδέσεις και αυτά εισάγοντάς τα με συνδέσμους στις περιγραφές.
- Freebies: Σε ποιον δεν αρέσει το δωρεάν περιεχόμενο/υλικό; Υπάρχουν αρκετά πράγματα τα οποία θα μπορούσες να παρέχεις εντελώς δωρεάν ώστε να αυξήσεις τα downloads και να σε βρει περισσότερος κόσμος. Ένα καλό παράδειγμα θα ήταν αν παρείχες δωρεάν μικρό e-book ή ένα guidebook, ένα PSD αρχείο λογοτύπου ή εξωφύλλου, ένα vector, ένα video template ή οτιδήποτε σχετίζεται με το αντικείμενο που ασχολείσαι.
- Discounts: Οι προσφορές μπορούν να βοηθήσουν ιδιαίτερα στις πωλήσεις ενός προϊόντος, ειδικότερα όταν είναι ενεργές για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Μέσα από το Gumroad θα έχεις επίσης την δυνατότητα να δημιουργήσεις τα δικά σου εκπτωτικά κουπόνια, παρέχοντας τα στους affiliates που προωθούν τα προϊόντα σου ή ο ίδιος/α στο κοινό σου.
Αν ενδιαφέρεσαι να δημιουργήσεις ένα παθητικό εισόδημα από τις πωλήσεις που θα κάνεις μέσω του Gumroad, τότε προτείνεται να δώσεις ιδιαίτερη έμφαση στην έρευνα αγοράς και στον τρόπο με τον οποίο θα βελτιστοποιείς τους τίτλους και τις περιγραφές με τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά.
Οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να σου προσφέρουν εντελώς δωρεάν από εκατοντάδες χιλιάδες έως και εκατομμύρια μηνιαίες επισκέψεις, κάτι το οποίο μπορεί να οδηγήσει εύκολα σε ένα ισχυρό παθητικό εισόδημα και σε εκατοντάδες νέες πωλήσεις και leads.
Συχνές Ερωτήσεις για το Gumroad
Αν έχεις περισσότερες ερωτήσεις ή απορίες σχετικά με το Gumroad, την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σου, ή για οτιδήποτε σχετικό, τότε μη διαστάσεις να αφήσεις το σχόλιο σου στο τέλος του άρθρου.
Πόση προμήθεια κρατάει το Gumroad για κάθε πώληση;
Η πλατφόρμα κρατάει προμήθεια 10% από κάθε ολοκληρωμένη πώληση που γίνεται μέσω του Gumroad.com. Δεν υπάρχουν έξτρα ή κρυφές χρεώσεις, αλλά δεν καλύπτεται η προμήθεια που κρατάει η τράπεζα σου ή η PayPal. Δεν υπάρχουν συνδρομητικά πακέτα ή έξτρα χρεώσεις για καταχωρήσεις.
Με ποιο τρόπο πληρώνομαι στο Gumroad;
Προσπαθώντας να διευκολύνει τη διαδικασία όσο περισσότερο γίνεται, το Gumroad επιτρέπει στους δημιουργούς του να πληρώνονται είτε μέσω της PayPal, είτε μέσω κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό που έχει δηλώσει ο χρήστης. Σε ορισμένες χώρες κάποιες επιλογές ίσως είναι περιορισμένες.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω το Gumroad για Memberships;
Ναι! Είτε πρόκειται για podcasts, είτε για online courses, είτε για SaaS εγγραφές, είτε για να δημιουργήσεις ένα παθητικό εισόδημα, με το Gumroad θα μπορείς να δημιουργείς και να παρέχεις τα δικά σου συνδρομητικά memberships πακέτα. Τα ακόμα καλύτερα νέα; Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των συνδρομητών που μπορούν να εγγραφούν στο Gumroad Shop σου.