Evergreen Content: Οδηγός για τη δημιουργία περιεχομένου που διαρκεί

ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΑΠΟ Παναγιώτης Σακαλάκης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΣΤΙΣ
Το Evergreen Content μπορεί να σε βοηθήσει να προσελκύσεις περισσότερη επισκεψιμότητα, να αυξήσει την κατάταξη της ιστοσελίδας σου και να αποφέρει περισσότερα leads και πωλήσεις. Αλλά τι ακριβώς είναι και πως μπορείς να χρησιμοποιήσεις προς όφελος σου;
Evergreen Content: Οδηγός για τη δημιουργία περιεχομένου που διαρκεί
© Freestockcenter στο Freepik.com

Google News

Ακολούθησε το TechGuides.gr στο Google News, ώστε να λαμβάνεις όλα τα νέα μας άρθρα απευθείας μέσα από το κινητό ή το tablet σου!

Με απλά λόγια, το Evergreen Content είναι το περιεχόμενο που διαρκεί και οι πληροφορίες του δεν επηρεάζονται από τη πάροδο του χρόνου. Περιστρέφεται γύρω από θέματα τα οποία είναι πάντα σχετικά με τους αναγνώστες, ανεξάρτητα απ’ την εποχή, τις ειδήσεις και τα πρόσφατα γεγονότα.

Μέσα από αυτό το άρθρο, θα δούμε τα οφέλη του evergreen content, τους τύπους περιεχομένου του, πως μπορείς να το δημιουργήσεις και ορισμένα εργαλεία που θα σε βοηθήσουν να ξεκινήσεις πιο εύκολα και γρήγορα από ποτέ άλλοτε.

Διάβασε επίσης:

Τι είναι το Evergreen Content;

Η ονομασία “Evergreen Content” προέρχεται από το φυτό αειθαλές, το οποίο διατηρεί τα πράσινα φύλλα του όλο το χρόνο. Πρόκειται για μια απ’ τις πιο αποδεδειγμένα καλύτερες στρατηγικές περιεχομένου για να αυξήσεις την οργανική κίνηση και την κατάταξη του περιεχομένου σου σε υψηλότερες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης, η οποία θα διαρκεί σε βάθος χρόνου.

Το περιεχόμενο που ανήκει στο evergreen content είναι αυτό που παραμένει πάντοτε σχετικό και οι πληροφορίες του δεν χάνουν την αξία τους λίγο καιρό αργότερα. Το evergreen content βελτιστοποιείται πάντοτε με διάφορες SEO στρατηγικές, στοχεύοντας σε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά έτσι ώστε να μπορεί να παράγει οργανική κίνηση από μηχανές αναζήτησης όπως η Google, η Bing, το YouTube και άλλες.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, ένα evergreen περιεχόμενο ανανεώνεται όποτε είναι απαραίτητο, παρέχοντας έξτρα πληροφορίες ή ανανεώνοντας τις υπάρχουσες. Οι δημιουργοί όχι μόνο σιγουρεύονται πως το evergreen content που έχουν δημιουργήσει ενημερώνεται σχετικά συχνά, αλλά το προωθούν συνεχώς ως φρέσκο περιεχόμενο.

Για να αυξήσουν την κατάταξη του περιεχομένου τους, αρκετοί δημιουργοί είτε εισάγουν συνδέσμους σε άρθρα και σελίδες προς αυτό, είτε το αναφέρουν από κάποια τρίτη ιστοσελίδα με τη τεχνική των guest posts.

Παραδείγματα του Evergreen Content

Το evergreen content μπορεί να είναι κυρίως γνωστό στην κοινότητα του blogging, μα οι bloggers δεν είναι οι μοναδικοί δημιουργοί που μπορούν να δημιουργήσουν περιεχόμενο που διαρκεί. Οι vloggers, οι podcasters, οι γραφίστες, οι technical writers και αρκετοί άλλοι δημιουργοί έχουν την δυνατότητα να εστιάσουν στο evergreen content για καλύτερα αποτελέσματα και περισσότερη επισκεψιμότητα.

Μερικά παραδείγματα του Evergreen Content είναι τα εξής:

  • Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)
  • Γλωσσάρια και ορισμοί
  • Λίστες και συμβουλές
  • Μελέτες και έρευνες αγορών
  • Ιστορίες και μαρτυρίες ανθρώπων
  • Οδηγοί με βήμα προς βήμα οδηγίες
  • Εγχειρίδια και white papers
  • [Ορισμένες] Συνεντεύξεις ανθρώπων

Άλλο περιεχόμενο που ανήκει στην κατηγορία του evergreen content είναι και τα γεγονότα που συνέβησαν κάποια στιγμή στο παρελθόν. Ιστορίες πολέμου, ιστορίες και μαρτυρίες ανθρώπων, συμβάντα, καταστροφές, βαθμολογικά σκορ και πολλά πολλά ακόμα είναι όλα παραδείγματα του evergreen content.

Ορισμένα εξίσου εξαιρετικά παραδείγματα του evergreen content είναι και πολλά από τα άρθρα του TechGuides.gr, εκ των οποίων μερικά είναι τα εξής:

Και αυτά είναι μόλις μερικά από τα παραδείγματα του evergreen content στα οποία στοχεύουν οι αρθρογράφοι της ιστοσελίδας που διαβάζεις αυτή την στιγμή.

Οι τύποι περιεχομένου του Evergreen Content

Είτε είσαι blogger, είτε vlogger, είτε podcaster, είτε marketer, μέχρι στιγμής, γνωρίζεις πως το evergreen content θα πρέπει να βρίσκεται μέσα στην digital marketing στρατηγική σου. Πρόκειται για μια χρήσιμη στρατηγική η οποία μπορεί να αυξήσει σημαντικά την οργανική κίνηση και την κατάταξη μιας ιστοσελίδας.

Ορισμένοι από τους τύπους περιεχομένου που ανήκουν στο evergreen content είναι τα εξής:

  • Άρθρα και σελίδες
  • Βίντεο
  • Podcast επεισόδια
  • Infographics
  • Φωτογραφίες και GIFs
  • Περιγραφές προϊόντων
  • Testimonials πελατών
  • Οδηγοί
  • eBooks και Guidebooks
  • White Papers
  • Audiobooks

Και αυτά είναι μόλις μερικά από τα παραδείγματα που θα μπορούσες να καλύψεις με το περιεχόμενο σου. Παρόλα αυτά, οι ειδοποιήσεις, τα τρέχοντα γεγονότα, οι ειδήσεις και οτιδήποτε δεν παρέχει αξία λίγο καιρό αργότερα δεν ανήκουν στο evergreen content.

Αυτό φυσικά δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση πως το evergreen content είναι η μοναδική μορφή περιεχομένου που μπορεί να αποφέρει αρκετή κίνηση, εγγραφές ή πωλήσεις.

Γιατί είναι σημαντικό το Evergreen Content;

Σκέψου πως δημοσιεύεις ένα άρθρο, ένα βίντεο, ένα podcast επεισόδιο, ή οποιουδήποτε άλλου τύπου περιεχομένου έχεις δημιουργήσει online. Συνήθως, με το που δημοσιευθεί το περιεχόμενο θα ξεκινήσει να λαμβάνει τις πρώτες του επισκέψεις. Καθώς όμως περνάει ο καιρός, οι επισκέψεις θα λιγοστεύουν ολοένα και περισσότερο, έως το σημείο όπου δεν θα τα διαβάζει κανένας.

Το evergreen content δίνει την δυνατότητα στους δημιουργούς περιεχομένου και τους digital marketers να διατηρούν μια σταθερή οργανική κίνηση από τις μηχανές αναζήτησης, καθώς παρέχουν σχετικά άρθρα στους αναγνώστες τους, τα οποία δεν χάνουν την αξία τους με τη πάροδο του χρόνου. Αυτά τα άρθρα τείνουν να μένουν σε υψηλές θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και της Bing, παράγοντας συνεχώς οργανική κίνηση την οποία μπορείς να μετατρέψεις σε εισόδημα.

Σε αντίθεση με πολλές άλλες ιστοσελίδες οι οποίες τείνουν να βλέπουν την επισκεψιμότητα τους να αυξάνεται ή να παραμένει σταθερή μόνο όταν δημοσιεύουν πολύ τακτικά, οι δημιουργοί που εστιάζουν στο να παράγουν evergreen content τείνουν να βλέπουν τα στατιστικά τους να αυξάνονται χωρίς να δημοσιεύουν συχνά νέο περιεχόμενο.

Τα καλύτερα εργαλεία για Evergreen Content Marketers

Υπάρχουν αρκετά online εργαλεία, υπηρεσίες και πλατφόρμες που μπορούν να βοηθήσουν να βελτιώσεις την digital marketing στρατηγική σου.

Ορισμένα από τα καλύτερα εργαλεία για να δημιουργείς evergreen content είναι τα εξής:

  • Google Trends: Ένα εξαιρετικό εργαλείο το οποίο σου επιτρέπει να βλέπεις για κάθε χρονική περίοδο τι αναζητάει το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων στην Google. Με τον ίδιο τρόπο μπορείς να ελέγξεις ποια θέματα παράγουν συνεχώς οργανική κίνηση και η ζήτηση τους δεν πέφτει ποτέ λόγω σεζόν, γεγονότων ή συμβάντων.
  • Ahrefs: Ένα από τα γνωστότερα εργαλεία παγκοσμίως για να βελτιώσεις το SEO της ιστοσελίδας σου, να κάνεις έρευνες αγορών γύρω απ’ τους ανταγωνιστές σου, να βρίσκεις ποιοτικές και δημοφιλείς λέξει-κλειδιά βάση του κλάδου σου και πολλά ακόμα.
  • Keywords Everywhere: Μια επέκταση που μπορείς να χρησιμοποιήσεις στο Google Chrome και στο Mozilla Firefox για να παρακολουθείς τη ζήτηση, το ιστορικό των αναζητήσεων, το ποσοστό του CPC (Cost Per Click) και όλες τις εναλλακτικές αναζητήσεις που κάνουν οι περισσότεροι χρήστες της Google, της Bing και του YouTube για οποιαδήποτε λέξη-κλειδί πληκτρολογήσεις.
  • MailChimp: Η δημοφιλέστερη newsletter υπηρεσία για να αναπτύξεις σημαντικά την email marketing στρατηγική σου, δημιουργώντας αυτοματοποιημένες προωθητικές καμπάνιες. Δημιούργησε λίστες με subscribers, διαφορετικά newsletters και παρείχε εύκολους τρόπους για το κοινό σου ώστε να εγγράφεται από τις διαθέσιμες φόρμες εγγραφών.
  • Microsoft 365: Η απόλυτη σουίτα προγραμμάτων για επιχειρήσεις και νέους επιχειρηματίες. Σου επιτρέπουν να δημιουργείς εργασίες, ημερολόγια, υπενθυμίσεις, to-do λίστες και αρκετά ακόμα τα οποία θα μπορείς να επεξεργάζεσαι παράλληλα με άλλους χρήστες. Παρέχονται εφαρμογές για συνομιλίες, online meetings, ομαδικές εργασίες και πολλά ακόμα.
  • Pixabay: Μια ιστοσελίδα με εκατομμύρια δωρεάν φωτογραφίες, vectors, μουσική και βίντεο που μπορείς να κατεβάζεις και να χρησιμοποιείς για προσωπική ή εμπορική χρήση στο περιεχόμενο, στα projects και τις δουλειές των πελατών σου.

Κάποια σου επιτρέπουν να παρακολουθείς τις γνωστότερες λέξεις-κλειδιά και όλα τα trends, βλέποντας τη διατηρείται με τη πάροδο του χρόνου και ποια θέματα παράγουν συνεχώς οργανική κίνηση. Άλλα σου επιτρέπουν να αναζητάς βάση του κλάδου σου και άλλα τις evergreen content λέξεις-κλειδιά των ανταγωνιστών σου.

Παναγιώτης Σακαλάκης
Αρθρογράφος

Παναγιώτης Σακαλάκης

Ο Παναγιώτης Σακαλάκης, με βάση το Κιλκίς, είναι Web Designer & Blogger, ιδρυτής της Inkstory Ο.Ε., του TechGuides και του TechWise Insider, καθώς επίσης & Host στα «The Blogging Dispatch» & «TechGuides» Podcasts. Όποτε δεν γράφει, βρίσκεται σε κάποιο βουνό με το Hard-Trail ποδήλατο του.
Social:

Διάβασε Επίσης

Σχολιάστε