Τόσο το dropshipping όσο και το affiliate marketing σου δίνουν την δυνατότητα να δημιουργήσεις την δική σου online επιχείρηση, ένα ισχυρό παθητικό εισόδημα και να γίνεις αυθεντία πάνω στον κλάδο που επέλεξες. Μπορείς επίσης να ξεκινήσεις επενδύοντας λίγα χρήματα, κάτι το οποίο είναι σημαντικό για νέους και νέες επιχειρηματίες που δυσκολεύονται οικονομικά.
Μέσα από αυτό τον οδηγό θα δούμε πως μπορείς να ξεκινήσεις και με τα δύο επιχειρηματικά μοντέλα, ποιοι είναι οι καλύτεροι τρόποι για να δεις πιο γρήγορα τις πρώτες σου πωλήσεις, πως να κάνεις τους πελάτες σου να επιστρέφουν για περισσότερες αγορές και οτιδήποτε άλλο είναι απαραίτητο για το ξεκίνημα σου ως affiliate ή dropshipper.
Σχετικά άρθρα:
- Τι είναι το Dropshipping και πως λειτουργεί;
- Πως να ακυρώσεις μια dropshipping παραγγελία
- eBay Dropshipping: Τι είναι και πως να ξεκινήσεις
- Τι είναι το Affiliate Marketing και πως βγάζεις χρήματα;
- Τα 12 καλύτερα Affiliate Δίκτυα για να βγάλεις Λεφτά Γρήγορα
1. Κατασκεύασε ένα επαγγελματικό e-shop
Ίσως το σημαντικότερο βήμα καθώς ξεκινάς με το dropshipping ή το affiliate marketing είναι το ηλεκτρονικό σου κατάστημα. Είναι σημαντικό να έχεις ένα επαγγελματικό, μοντέρνο και εύχρηστο e-shop μέσα απ’ το οποίο καθένας θα έχει την δυνατότητα να αγοράσει τα προϊόντα με ευκολία, ενώ πιθανότατα να μπορεί να βρει ακόμα περισσότερα ίδιας ή σχετικής κατηγορίας.
Τα affiliate e-shops τείνουν να μεταφέρουν τους επισκέπτες τους σε τρίτες ιστοσελίδες για να ολοκληρώσουν τις αγορές τους. Αυτό σου δίνει την δυνατότητα να εστιάσεις κυρίως στην καταχώρηση νέων προϊόντων και στην προώθηση τους. Οι dropshippers από την άλλη πλευρά θα πρέπει να διαχειρίζονται και το απόθεμα αλλά και τις παραγγελίες που λαμβάνουν, τις οποίες στη συνέχεια καταχωρούν στους προμηθευτές τους.
Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να κατασκευάσεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Μπορείς να επιλέξεις να αναλάβει την κατασκευή της ιστοσελίδας ένας προγραμματιστής ή μια εταιρεία, ή ακόμα και να κατασκευάσεις εσύ το e-shop πάνω σε μια αξιόπιστη πλατφόρμα:
- Κατασκευή Ιστοσελίδων: Κόστος και Οδηγίες
- Αγορά Domain Name και Κατασκευή Ιστοσελίδων
- Κατασκευή eshop με το WooCommerce
- Κατασκευή eshop με το Shopify | Οδηγός για αρχάριους
- Πως να ανοίξεις ένα Shop στο Etsy και να πουλάς προϊόντα
- Κατασκευή eshop με το Squarespace
- Gumroad: Πως να ανοίξεις ένα Shop και να πουλάς προϊόντα
Εάν επιλέξεις να προχωρήσεις εσύ με την κατασκευή του ηλεκτρονικού καταστήματος, τότε είναι σημαντικό να επιλέξεις από την αρχή την κατάλληλη πλατφόρμα για εσένα και τις ανάγκες του e-shop σου.
Οι περισσότεροι νέοι και αρχάριοι dropshippers τείνουν να ξεκινάνε με πλατφόρμες όπως το Shopify και το Squarespace, ενώ οι πιο ειδικευμένοι affiliates και dropshippers χρησιμοποιούν το WooCommerce, μιας και είναι η δημοφιλέστερη eCommerce πλατφόρμα παγκοσμίως, ενώ μπορείς να ξεκινήσεις οικονομικά και χωρίς να διατηρεί κανείς προμήθεια απ’ τις πωλήσεις σου.
2. Μην παρέχεις πολλές εκπτώσεις και προσφορές
Αρκετοί νέοι dropshippers και affiliate marketers έχουν την εντύπωση πως όσο πιο οικονομικά πουλάνε ένα προϊόν, τόσες πιο πολλές πωλήσεις θα έχουν. Παρόλα αυτά, ένας επαγγελματίας πωλητής που βρίσκεται χρόνια στον χώρο γνωρίζει πως οι συχνές και πολλές εκπτώσεις μπορούν να οδηγήσουν ένα brand στο να χάσει την αξιοπιστία του, ενώ αυτή η στρατηγική μπορεί να αποτελέσει σε λιγότερες πωλήσεις με τη διάρκεια του χρόνου.
Οι συχνές και μεγάλες εκπτώσεις μπορούν εύκολα να αλλάξουν την εικόνα ενός προϊόντος. Ένα ιδιαίτερα φθηνό προϊόν μπορεί εύκολα να θεωρηθεί ως κακής ποιότητας, ακόμα και όταν δεν είναι στην πραγματικότητα έτσι. Επιπλέον, οι συχνές προσφορές μπορεί να οδηγήσουν σε μια κουλτούρα η οποία περιτρυγυρίζεται μόνο από εκπτωτικά προϊόντα, πράγμα που σημαίνει πως σε βάθος χρόνου οι πελάτες σου δεν θα προχωράνε σε αγορές εκτός κι αν βγάζεις νέες προσφορές.
Αντίθετα, ως πωλητής θα πρέπει να βρεις το κατάλληλο όριο μεταξύ των κανονικών τιμών και των προσφορών που θα παρέχεις. Ένα μεγάλο ποσοστό ηλεκτρονικών καταστημάτων εστιάζει στο να αυξάνει τις πωλήσεις τους είτε πάνω σε συγκεκριμένες ημέρες, όπως για παράδειγμα στην Black Friday, είτε προθώντας νέες προσφορές ανά μερικούς μήνες.
3. Χρησιμοποίησε τη μέθοδο των bundles
Ένας πολύ απλός και αποτελεσματικός τρόπος για να αυξάνεται συνεχώς το κόστος μιας αγοράς είναι με τη χρήση των bundles. Τα bundles είναι μια μέθοδος που χρησιμοποιούν αρκετά ηλεκτρονικά καταστήματα, μέσα από την οποία εμφανίζουν στο καλάθι ή στο τέλος των αγορών έναν εύκολο τρόπο για τον πελάτη ώστε να προσθέσει ακόμα περισσότερα παρόμοια ή κοινά προϊόντα προτού προχωρήσει στην ολοκλήρωση της αγοράς.
Κάποιοι dropshippers εστιάζουν επίσης στο να παρέχουν υψηλότερες προσφορές όταν ένας πελάτης αγοράζει πολλαπλά προϊόντα ή ένα ολόκληρο bundle. Άλλοι παρέχουν επίσης την δυνατότητα να παρακολουθούν οι πελάτες πόσο τους απέμεινε ακόμα στο τελικό κόστος ώστε να αποκτήσουν δωρεάν μεταφορικά, προσθέτωντας έτσι έξτρα προϊόντα στο καλάθι τους.
Ανάλογα με το ηλεκτρονικό κατάστημα που έχεις και τα προϊόντα που διαθέτεις, τα bundles μπορεί να διαφέρουν αρκετά. Τα bundles μπορούν είτε να περιλαμβάνουν 3-4 προϊόντα που είναι σχετικά μεταξύ τους, είτε να αποτελούν μέρος ενός κύριου προϊόντος. Για παράδειγμα, αν πουλάς το Xiaomi 13 Lite, τότε ως bundle μπορείς να βάλεις μια θήκη, μια μεμβράνη, ένα σετ ακουστικών ή οτιδήποτε άλλο σχετίζεται άμεσα και είναι συμβατό με το εκατοστέ μοντέλο.
4. Χρησιμοποιήσε το blogging, το vlogging και το podcasting
Παρέχοντας πολλούς διαφορετικούς τρόπους για να παρουσιάσεις ένα προϊόν ή το ηλεκτρονικό σου κατάστημα, καθώς επίσης και πληροφορίες που είναι χρήσιμες για τους πελάτες σου, είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να κερδίζεις την εμπιστοσύνη τους και να χτίζεις μια ισχυρή παρουσία στον κλάδο σου.
Το blogging σε συνδυασμό με το evergreen content είναι ένας εύκολος τρόπος για να ξεκινήσεις να παράγεις οργανική κίνηση στα προϊόντα του ηλεκτρονικού σου καταστήματος. Το vlogging διατηρεί την κυριαρχία αυτή την στιγμή στην ψηφιακή εποχή, με το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων να παρακολουθούν σχετικά βίντεο για ένα προϊόν προτού το αγοράσουν.
Και σε μια εποχή όπου οι περισσότεροι ανοίγουν πρώτα το TikTok και το Instagram και μετά το οτιδήποτε άλλο, παρέχοντας σύντομα βίντεο και stories για τα προϊόντα σου είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αυξήσεις ακόμη περισσότερο τις πωλησεις. Τέλος, το podcasting μπορεί επίσης να αυξήσει σημαντικά τόσο τις πωλήσεις στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα, όσο και να αυξήσεις την εμπιστοσύνη που σου έχουν ως ειδικό ή brand σε έναν κλάδο.
Σε αντίθεση με τα βίντεο και τα άρθρα, τα podcasts τείνουν να τα ακούνε όταν εργάζονται, βρίσκονται σε κάποιο μέσο μεταφοράς, στην παραλία, στο σπίτι και σε εκατοντάδες άλλες στιγμές της ημέρας τους. Το podcasting όχι απλά σου δίνει την προσοχή του ακροατή, αλλά παρέχοντας οδηγίες, συμβουλές και πληροφορίες για τα προϊόντα που πουλάς μπορείς να αυξήσεις σημαντικά την εμπιστοσύνη, μετατρέποντας κάθε ακροατή σε πελάτη.
Συμβουλή: Συνδυάζοντας ένα προϊόν με ένα βίντεο, με ένα άρθρο και με ένα podcast επεισόδιο που μιλάει γι ‘αυτό, όχι μόνο παρέχεις πολλαπλούς τρόπους για να “βιώσουν” οι πελάτες το προϊόν προτού το αποκτήσουν, αλλά αυξάνεις σημαντικά το SEO και την κατάταξη αυτού του προϊόντος.
5. Χρησιμοποίησε μοναδικές φωτογραφίες και βίντεο
Παρέχοντας για κάθε προϊόν τις δικές σου μοναδικές φωτογραφίες και βίντεο μπορεί να αυξήσει σημαντικά την αλληλεπίδραση με το κοινό και τους πελάτες σου. Το μεγαλύτερο ποσοστό των νέων dropshippers και affiliate marketers τείνουν να χρησιμοποιούν το υλικό που τους παρέχεται από τους προμηθευτές τους, όπου τις ίδιες φωτογραφίες και βίντεο θα δεις να χρησιμοποιούν εκατοντάδες άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα.
Βγάζοντας τις δικές σου φωτογραφίες και βίντεο σημαίνει πως όχι μόνο παρέχεις έναν μοναδικό τρόπο παρουσίασης των προϊόντων σου, αλλά βεβαιώνεσαι πως εάν είναι καλές θα προσελκύουν αρκετό κόσμο από τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και της Bing. Επιπλέον, χρησιμοποιώντας μοναδικό υλικό και σε κοινωνικά δίκτυα όπως το Pinterest, είναι μια εξίσου σημαντική μέθοδος για να προσελκύεις νέους πελάτες.
Ελέγχοντας τις φωτογραφίες και τα βίντεο που παρέχουν οι ανταγωνιστές σου στους πελάτες τους, βγάλε τις δικές σου παρέχοντας μια παρουσίαση του προϊόντος από μια οπτική γωνία που δεν έχει τραβηχτεί ξανά. Τι είναι αυτό που κάνουν καλά και τι θεωρείς πως τους λείπει; Τι είναι αυτό που θα ήθελες να δεις εσύ σε μια φωτογραφία ή ένα βίντεο προτού αγοράσεις ένα προϊόν;
Συνδύασε την έρευνα αγοράς, τις γνώσεις και τις προσωπικές σου προτιμήσεις για να δημιουργείς μοναδικές παρουσίασεις και υλικό για καθένα απ’ τα προϊόντα σου.
6. Εστίασε στο να παρέχεις evergreen προϊόντα
Τι είναι καλύτερο από ένα καινούργιο προϊόν που ξεκίνησε να γίνεται viral και να παράγει νέες πωλήσεις, αλλά με αβεβαιότητα για τη διατήρηση των πωλήσεων μελλοντικά; Ένα προϊόν που παράγει ήδη αρκετές πωλήσεις τα τελευταία χρόνια και έχει πάντοτε σύζητηση!
Τα evergreen προϊόντα είναι τα προϊόντα που έχουν ισχυρές και προβλέψιμες πωλήσεις κατά τη διάρκεια ενός ολόκληρου έτους. Αυτό σημαίνει πως ένα evergreen προϊόν βρίσκεται πάντοτε σε ζήτηση και συνήθως παραμένει ανεπηρέαστο από τις εποχιακές ή αγοραστηκές αλλαγές. Με πιο απλά λόγια, τα evergreen προϊόντα τείνουν να παράγουν σταθερές πωλήσεις μιας και αγοράζονται συχνά και προτείνονται από πολλούς.
Ειδικότερα για τους νέους και νέες dropshippers που μόλις μπήκαν στον χώρο και αναζητούν για προϊόντα με υψηλή ζήτηση, τα evergreen προϊόντα τείνουν να είναι το καλύτερο ξεκίνημα για αρκετούς λόγους. Αρχικά, μιας και τα evergreen προϊόντα βρίσκονται συνεχώς σε ζήτηση, αυτό σημαίνει πως τείνουν να είναι σχεδόν πάντοτε διαθέσιμα, πράγμα που σημαίνει πως ως dropshipper δεν χρειάζεται να ελέγχεις και να ανανεώνεις τόσο συχνά το απόθεμα των προϊόντων σου.
Όταν δημιουργείς στρατηγικές για την προώθηση ενός evergreen προϊόντος, μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις και το evergreen content ώστε να παρέχεις evergreen περιεχόμενο το οποίο αναζητάται συνεχώς και παράγει οργανική κίνηση τόσο απ’ τις γνωστότερες μηχανές αναζήτησης, όσο και απ’ τα social media.
7. Χρησιμοποίησε το Email, SMS και Chat marketing
Αν υπάρχουν τρία πράγματα τα οποία χρησιμοποιούν οι άνθρωποι σε καθημερινή βάση, αυτό είναι σίγουρα οι online συνομιλίες μέσω πασίγνωστων εφαρμογών όπως το Facebook Messenger, το WhatsApp, το Viber, το Telegram και ορισμένες ακόμα. Αυτές οι εφαρμογές επιτρέπουν σε έναν πελάτη να έρθει σε άμεση επικοινωνία με την ομάδα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, να κάνουν ερωτήσεις σχετικά με μια αγορά τους και να νιώσουν ακόμα μεγαλύτερη εμπιστοσύνη για το brand.
Βεβαιώνοντας πως το ηλεκτρονικό σου κατάστημα παρέχει τρόπους επικοινωνίας για καθεμία από τις δημοφιλέστερες chat εφαρμογές, σιγουρεύεσαι πως κάθε πελάτης έχει πάντοτε την δυνατότητα να έρθει σε επικοινωνία μαζί σου. Μιας και κάθε υπηρεσία, ιστοσελίδα και εφαρμογή απαιτεί έναν email λογαριασμό, όλοι ασχολούνται με το email και ελέγχουν τα εισερχόμενα τους σε καθημερινή βάση.
Είτε για να ενημερώνονται, είτε για να δημιουργούν λογαριασμούς, είτε για να απαντάνε σε μηνύματα, είτε ακόμα και για να λαμβάνουν εκπτώσεις και κουπόνια, το email συνεχίζει να κυριαρχεί μέχρι και σήμερα. Χρησιμοποίησε το email marketing για να προωθείς τα νέα σου προϊόντα και να διατηρείς μια επικοινωνία με τους subscribers σου. Δημιούργησε email καμπάνιες και σιγουρεύσου πως οι συνδρομητές σου θα λαμβάνουν πάντοτε πρώτοι τα νέα προϊόντα και τις νέες εκπτώσεις.
Μιας και βρισκόμαστε όλοι με ένα smartphone στο χέρι, το SMS παραμένει ένας από τους πιο αξιόπιστους και εύκολους τρόπους επικοινωνίας, είτε είσαι συνδεδεμένος/η online είτε όχι. Πλέον, αρκετοί dropshippers εστιάζουν στο να παρέχουν ειδοποιήσεις μέσω SMS μηνυμάτων, τόσο για την ενημέρωση της κατάστασης των παραγγελιών, όσο και για να προωθήσουν τα νέα τους προϊόντα και τις εκπτώσεις στους ήδη υπάρχοντες συνδρομητές τους.
Τα SMS συνδυάζονται επίσης εξαιρετικά με τις chat εφαρμογές, όπου αρκετοί στέλνουν μηνύματα στο Viber και το WhatsApp.
8. Χρησιμοποίησε το influencer marketing για περισσότερες πωλήσεις
Το Influencer Marketing είναι ένας τύπος στρατηγικής μάρκετινγκ που εστιάζει στην προώθηση προϊόντων, υπηρεσιών και brand names από “influencers”. Οι influencers είναι συνήθως άτομα που έχουν δημιουργήσει ένα δυναμικό κοινό από χιλιάδες ακολούθους που τους εμπιστεύονται πάνω σε ένα συγκεκριμένο κλάδο, όπως τη μόδα, την ομορφιά, την υγεία και τη διατροφή, το gaming, το lifestyle και πολλά ακόμα.
Προτού ξεκινήσεις, δημιούργησε μια ιδέα και έναν συγκεκριμένο τρόπο με τον οποίο θα ήθελες να προωθηθούν τα προϊόντα σου και το ηλεκτρονικό σου κατάστημα. Σιγουρέψου πως έχεις επικοινωνήσει με πολλαπλούς influencers και έχεις βάλει σε μια σειρά τις ιδέες τους και τους τρόπους με τους οποίους θα συνεργαστείτε.
Για να έχεις μια πιο επιτυχημένη στρατηγική influencer marketing καμπάνια, είναι σημαντικό να εντοπίσεις και να συνεργαστείς μόνο με influencers που είτε βρίσκονται στον ίδιο κλάδο με εσένα, είτε ο τρόπος και το lifestyle τους είναι ιδανικό για την προώθηση συγκεκριμένων προϊόντων σου. Μιας και οι influencers τείνουν να έχουν ένα κοινό που τους εμπιστεύεται, ανάλογα με τον αριθμό των followers τους μπορούν να παράγουν από μόλις μερικές έως και χιλιάδες πωλήσεις σε μικρά χρονικά διαστήματα.
Χρησιμοποίησε το υλικό που δημιούργησαν και προώθησαν οι influencers με τους οποίους συνεργάστηκες και στην ιστοσελίδα σου, διατηρώντας έτσι το ενδιαφέρον κάθε νέου επισκέπτη ο οποίος σε εντόπισε με διαφορετικό τρόπο. Παρακολουθώντας ένα brand να συνεργάζεται με τους αγαπημένους σου influencers, συχνά τείνει να σου κερδίζει την εμπιστοσύνη απ’ την πρώτη κιόλας στιγμή.
9. Δημιούργησε ένα δυναμικό brand και όχι ένα απλό online store
Έχοντας κατά νου πως είναι εύκολο για τον καθένα να ξεκινήσει ένα δικό του ηλεκτρονικό κατάστημα με dropshipping ή affiliate προϊόντα, αυτό σημαίνει πως ο ανταγωνισμός είναι εξίσου τεράστιος. Όταν πουλάς τα ίδια προϊόντα που πουλάνε και εκατοντάδες άλλοι dropshippers και affiliate marketers, θα πρέπει να έχεις έναν τρόπο για να ξεχωρίζεις από τον ανταγωνισμό – και ένας απ’ τους καλύτερους τρόπους για να το καταφέρεις αυτό είναι μέσω της δημιουργίας ενός έμπιστου brand.
Το brand σου θα πρέπει να έχει το δικό του μοναδικό και ξεχωριστό ηλεκτρονικό κατάστημα, ένα προσεγμένο λογότυπο και ένα slogan που προσελκύει νέους πελάτες. Θα πρέπει να έχει μια ιστορία από πίσω και το δικό του ξεχωριστό και διαμορφωμένο στυλ. Είναι ζωτικής σημασίας άλλωστε για κάθε νέο dropshipper και affiliate marketer να δημιουργήσει πρώτα μια ταυτότητα γύρω από την επιχείρηση του και στη συνέχεια να εστιάσει στο digital marketing.
Εάν δεν επενδύσεις αρκετό χρόνο στη δημιουργία ενός αξιόπιστου και μοναδικού brand, τότε υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες αποτυχίας. Με εκατομμύρια διαθέσιμα ηλεκτρονικά καταστήματα και ανθρώπους που δεν έμπιστευονται (για ευνόητους λόγους) εύκολα, το να κατασκευάσεις άλλο ένα e-shop παρέχοντας τα ίδια προϊόντα με το ίδιο υλικό δεν είναι αρκετή δουλειά ώστε να διαφοροποιηθείς αρκετά μέσα στον τεράστιο ανταγωνισμό.
10. Διατήρησε τους πελάτες σου ακόμα και μετά την πρώτη αγορά τους
Ένας πελάτης ο οποίος σε έχει εμπιστευτεί και έχει ολοκληρώσει μια αγορά από το ηλεκτρονικό σου κατάστημα, είναι πιο πιθανό να προχωρήσει και σε δεύτερη αγορά εφόσον είχε μια θετική εμπειρία την πρώτη φορά. Ο ίδιος ο πελάτης είναι επίσης πιο πιθανό να συστήσει το κατάστημα σου και σε γνωστούς ή φίλους του, εφόσον όμως και πάλι είχε μια θετική εμπειρία με την πρώτη του παραγγελία.
Με όλα αυτά κατά νου, είναι σημαντικό να φροντίζεις τους πελάτες σου χρησιμοποιώντας διαφορετικές μεθόδους στρατηγικής. Για παράδειγμα, μπορείς να στέλνεις ένα εκπτωτικό κουπόνι προσφοράς μετά την πρώτη παραγγελία, το οποίο θα έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν για την επόμενη παραγγελία τους. Το κουπόνι μπορεί είτε να είναι μια προσφορά με στάνταρ κόστος, είτε έκπτωση επί τοις εκατό, είτε ακόμα και δωρεάν μεταφορικά.
Επιπλέον, διατήρησε τους νέους πελάτες σου ενημερωμένους με όλα τα νέα προϊόντα που έχεις διαθέσει στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα, τα οποία ωστόσο είναι σχετικά με τις προηγούμενες αγορές τους. Αυτό είναι άλλωστε και ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν αρκετά ηλεκτρονικά καταστήματα με την email marketing στρατηγική τους, όπου προωθούν συνεχώς newsletters με άσχετα προϊόντα τα οποία δεν είναι σχετικά με τη ζήτηση του κοινού τους.
Παρέχοντας προϊόντα που ανήκουν σε έναν συγκεκριμένο κλάδο θα κάνει τις email καμπάνιες σου ακόμα πιο εύκολες. Για παράδειγμα, εάν εστιάζεις στο να παρέχεις μόνο προϊόντα και εξοπλισμό για ψάρεμα, τότε όσοι θα αγοράζουν ή θα εγγράφονται στο newsletter του online store σου θα λαμβάνουν μόνο emails με σχετικά προϊόντα που τους ενδιαφέρουν.
Ως dropshippers και affiliate marketers είναι στα χέρια μας να γνωρίζουμε καλά το κοινό και τους πελάτες μας και να συνεχίζουμε να τους παρέχουμε μόνο σχετικά προϊόντα με αυτά που τείνουν να αγοράζουν, έτσι ώστε και να τους κρατάμε συνεχώς, και να αυξάνουμε τις επαναλαμβανόμενες πωλήσεις τους, αλλά και για να προσελκύουμε έτσι περισσότερες πωλήσεις στα νέα μας προϊόντα.