Κατασκευή eshop με το Shopify | Οδηγός για αρχάριους (2024)

ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΑΠΟ Παναγιώτης Σακαλάκης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΣΤΙΣ
Ένας αναλυτικός οδηγός για να κατασκευάσεις το πρώτο σου ηλεκτρονικό κατάστημα (eshop) πάνω στην eCommerce πλατφόρμα του Shopify, ξεκινώντας εντελώς δωρεάν και χωρίς καθόλου σχετικές γνώσεις.
Κατασκευή eshop με το Shopify
Shopify / © Roberto Cortese στο Unsplash.

Google News

Ακολούθησε το TechGuides.gr στο Google News, ώστε να λαμβάνεις όλα τα νέα μας άρθρα απευθείας μέσα από το κινητό ή το tablet σου!

Η κατασκευή ιστοσελίδων δεν θα έπρεπε να είναι δύσκολη για νέους επιχειρηματίες και μικρές επιχειρήσεις που δεν έχουν να διαθέσουν μεγάλο budget. Πλατφόρμες όπως το Shopify κάνουν την κατασκευή eshop (ηλεκτρονικών καταστημάτων) υπόθεση μερικών λεπτών, παρέχοντας όλα τα κατάλληλα εργαλεία και ένα φιλικό περιβάλλον χρήσης για να ξεκινήσεις με ευκολία.

Είτε σκοπεύεις να ξεκινήσεις τη δική σου online επιχείρηση, είτε θέλεις να δημιουργήσεις ένα παθητικό εισόδημα με το affiliate marketing ή το dropshipping, είτε ακόμα κι αν έχεις ήδη ένα κατάστημα και θέλεις να εισχωρήσεις στην online αγορά, ένα eshop είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να ξεκινήσεις δυναμικά.

Μέσα από αυτό τον οδηγό θα δούμε με ποιον τρόπο μπορείς να κατασκευάσεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μέσω του Shopify, ξεκινώντας εντελώς δωρεάν και αποκτώντας ένα συνδρομητικό πακέτο μόλις το νέο σου eshop έχει κατασκευαστεί και είσαι ευχαριστημένος/η με τα αποτελέσματα.

Τι είναι το Shopify και πως λειτουργεί;

Η εταιρεία Shopify ιδρύθηκε το 2006 και αυτή την στιγμή διατηρεί περισσότερους από 10,000 εργαζομένους, 8,000 εφαρμογές στο App Store κατάλογο της, 70 διαφορετικά themes και συνολικά έχουν ολοκληρωθεί πάνω από 590 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις μέσω του συστήματος της. Σύμφωνα με τα στατιστικά του Statista.com, το Shopify κατέχει την τέταρτη θέση στην παγκόσμια αγορά των eCommerce πλατφορμών, λίγο μετά το Woo Themes, το Squarespace και το WooCommerce.

Το Shopify είναι μια εμπορική πλατφόρμα που σου επιτρέπει να ξεκινήσεις, να αναπτύξεις και να διαχειριστείς μια online επιχείρηση. Με το Shopify, θα έχεις την δυνατότητα να δημιουργήσεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που περιλαμβάνει κάθε χρήσιμη λειτουργία και δυνατότητα, το οποίο θα είναι προσβάσιμο απ’ όλο τον κόσμο και διαθέσιμο τόσο σε υπολογιστές όσο και σε κινητά και tablets.

Μιας και υπηρεσία βασίζεται εξολοκλήρου στο cloud, αυτό σημαίνει πως καθένας θα έχει πρόσβαση στο eshop σου με ύψιστη ταχύτητα και άμεση ανταπόκριση, ενώ θα είναι πάντοτε λειτουργήσιμη και προσβάσιμη. Μιας και το Shopify αναλαμβάνει όλα τα τεχνικά, την βελτιστοποίηση και την ασφάλεια, αυτό δίνει την δυνατότητα σε κάθε αρχάριο χρήστη να ξεκινήσει άμεσα να σχεδιάζει το νέο του eshop και να εισάγει τα πρώτα προϊόντα ή τις online υπηρεσίες του.

Η πλατφόρμα αρχικά σου επιτρέπει να ξεκινήσεις με τον σχεδιασμό της νέας σου ιστοσελίδας άμεσα, χρησιμοποιώντας και μορφοποιώντας τα ήδη διαθέσιμα πρότυπα που παρέχει, γνωστά και ως templates. Θα βρεις ένα κατάλογο με ορισμένα δωρεάν και επί πληρωμής templates με τα οποία μπορείς να ξεκινήσεις κατευθείαν. Εναλλακτικά, μπορείς να σχεδιάσεις κάθε σελίδα από την αρχή, χρησιμοποιώντας το drag-and-drop σύστημα του Shopify, το οποίο σου επιτρέπει να σέρνεις και στη συνέχεια να ρυθμίσεις διάφορα στοιχεία.

Μόλις ανεβάσεις όλα τα προϊόντα και σχεδιάσεις το νέο σου eshop, στη συνέχεια θα μπορείς να διαχειρίζεσαι όλα τα προϊόντα, το απόθεμα και την συνολική αποθήκη, τις παραγγελίες και τις πληρωμές και τις αποστολές – και όλα αυτά μέσα από ένα περιβάλλον.

Πόσο κοστίζει το Shopify;

Για ένα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων, το πρώτο πράγμα που θα σκεφτούν αφότου μάθουν τι ακριβώς παρέχει μια πλατφόρμα, είναι το κόστος. Έως και αυτή την στιγμή που γράφεται ο οδηγός, το Shopify παρέχει τρία βασικά συνδρομητικά πακέτα, τα οποία μπορείς να αποκτήσεις είτε πληρώνοντας μηνιαίως, είτε ετησίως, ανάλογα με τις ανάγκες σου.

BasicShopifyAdvanced
Κόστος
Μηνιαίως1 /μην69 /μην289 /μην
Ετησίως21.50 /ετ62 /ετ257.08 / ετ
Χαρακτηριστικά
Online storeStart ηλεκτρονικό κατάστημα με την ecommerce πλατφόρμα του Shopify.
Απεριόριστος αριθμός προϊόντων
Λογαριασμοί για το προσωπικό της επιχείρησης2515
Τεχνική υποστήριξη 24/7 τηλεφωνικώς, email, και μέσω live chat.
Προώθησε και πούλα τα προϊόντα σου σε πολλαπλά μέρη, συμπεριλαμβανομένων σε κοινωνικά δίκτυα και σε πλατφόρμες διαδικτυακών αγορών.
Παρακολούθησε το απόθεμα, εκτέλεσε παραγγελίες, πούλα προϊόντα σε πολλές τοποθεσίες, σε καταστήματα λιανικής, σε αποθήκες και πολλά άλλα.έως 4έως 5έως 8
Δημιούργησε νέες παραγγελίες και εισήγαγε όλα τα στοιχεία πληρωμών απευθείας από το περιβάλλον διαχείρισης του Shopify.
Πρόσφερε στους πελάτες σου κουπόνια σταθερής αξίας, μειωμένου ποσοστού ή έκπτωση στην αποστολή για όλα ή συγκεκριμένα προϊόντα.
Παρέχεται SSL Πιστοποιητικό από το Shopify για ύψιστη ασφάλεια.
Αυτόματη αποστολή email στους πελάτες που εγκαταλείπουν το eshop σου χωρίς να ολοκληρώσουν την παραγγελία τους.
Δημιούργησε και πρόσφερε δωροκάρτες, προσελκύοντας περισσότερους πελάτες.
Πρόσβαση σε μια μεγάλη ποικιλία αναφορών για να παρακολουθείς και να αναλύεις την απόδοση του ηλεκτρονικού σου καταστήματος.BasicStandardAdvanced
Εμφάνιση υπολογισμένων τιμών μέσω του Shopify ή μέσω τρίτων εφαρμογών κατά την ολοκλήρωση της αγοράς.
Φίλτραρε και ομαδοποίησε όλους τους πελάτες σου σε εκατοντάδες τμήματα.
Χρησιμοποίησε τους προσαρμοσμένους αυτοματισμού ώστε να προσελκύεις νέους πελάτες στο eshop σου.
Πρόσθεσε απεριόριστο αριθμό Επαφών στο Shopify λογαριασμό σου.
Αυτοματοποίησε τις μη αυτόματες εργασίες και δημιούργησε νέες ροές εργασιών.
International Commerce (Διεθνές Εμπόριο)
Καθόρισε τις γεωγραφικές περιοχές της αγοράς για να διασφαλίσεις ότι παρέχεις σωστή τοπική εμπειρία σε κάθε αγορά κάθε περιοχής.
Δημιούργησε προσαρμοσμένες διευθύνσεις με domains και subfolders και βελτιστοποίησε τες για τις μηχανές αναζήτησης, ανακατευθύνοντας αυτόματα τους επισκέπτες στην σωστή σελίδα ανάλογα την αγορά τους.
Μετέφρασε το ηλεκτρονικό σου κατάστημα σε πολλαπλές γλώσσες για να παρέχεις μια οικεία εμπειρία αγοράς και σε πελάτες από διαφορετικές χώρες.
Αυτόματη μετατροπή τιμών στο τοπικό νόμισμα άσχετα με την χώρα προέλευσης του πελάτη με τη χρήση του Shopify Payments.
Ρύθμισε τους τοπικούς τρόπους πληρωμής ώστε να εμφανίζονται για πελάτες που κάνουν check out σε συγκεκριμένες αγορές (απαιτείται Shopify Payments).
Μεγαλύτερος έλεγχος στις διεθνές τιμολογήσεις, ορίζοντας συγκεκριμένες τιμές για προϊόντα ή παραλλαγές προϊόντων σε συγκεκριμένες αγορές ή τοποθεσίες.
Υπολογισμός και είσπραξη δεσμών και φόρων από το Τελωνείο και εμφάνιση της συνολικής χρέωσης στους πελάτες πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας τους.

Το καλό με το Shopify είναι πως επιτρέπει σε όλους τους νέους του πελάτες να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα εντελώς δωρεάν για 3 ημέρες. Στη συνέχεια, θα χρειαστεί να επιλέξουν ένα από τα διαθέσιμα συνδρομητικά πακέτα ώστε να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τις λειτουργίες της πλατφόρμας και για να διαθέσουν την ιστοσελίδα τους online.

Τα συνδρομητικά πακέτα του Shopify είναι επίσης ιδιαίτερα ευέλικτα, που σημαίνει πως θα έχεις την δυνατότητα να αναβαθμίσεις σε μεγαλύτερο πακέτο καθώς το eshop σου μεγαλώνει και οι πωλήσεις αυξάνονται.

Η κατασκευή eshop με το Shopify δεν θα σου πάρει περισσότερο από μόλις μερικές ώρες. Ο συνολικός χρόνος που θα διαθέσεις βασίζεται καθαρά στον αριθμό προϊόντων ή υπηρεσιών που θέλεις να ανεβάσεις προτού λανσάρεις το νέο σου eshop. Ευτυχώς, η πλατφόρμα παρέχει έναν εξαιρετικό κειμενογράφο μέσα από τον οποίο μπορούμε να ανεβάζουμε και να μορφοποιούμε τις πληροφορίες των προϊόντων μας με ιδιαίτερη ευκολία.

Δημιουργία λογαριασμού στο Shopify

Η διαδικασία για να ανοίξεις το πρώτο σου eshop με το Shopify είναι ιδιαίτερα εύκολη, ενώ μπορεί να την ακολουθήσει ακόμα κι ένας αρχάριος. Είναι σημαντικό ωστόσο να αναφερθεί πως η πλατφόρμα δεν υποστηρίζει την ελληνική γλώσσα, που σημαίνει πως όλα παρέχονται στα αγγλικά και σε ορισμένες ακόμα γλώσσες.

Παρόλο όμως που η πλατφόρμα δεν υποστηρίζει τα ελληνικά, αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορείς να την χρησιμοποιήσεις για τη κατασκευή eshop στα ελληνικά. Για να ξεκινήσεις, ακολούθησε τα βήματα παρακάτω και σε λίγα λεπτά θα έχεις το πρώτο σου eshop μέσω του Shopify, χωρίς να έχεις δώσει ευρώ για να ξεκινήσεις.

  1. Επισκέψου το Shopify και κάνε κλικ στο “Start Free Trial” κουμπί τέρμα επάνω δεξιά.
  2. Επέλεξε το “I’m just starting” αν ξεκινάς τώρα ή το “I’m already selling online or in person” αν έχεις ήδη επιχείρηση ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σε άλλη πλατφόρμα. Κάνε κλικ στο “Next” για συνεχίσεις.Δημιουργία λογαριασμού στο Shopify
  3. Επέλεξε σε ποια σημεία θέλεις να πουλάς, όπως για παράδειγμα να δημιουργήσεις ένα eshop, να πουλάς μέσω των κοινωνικών δικτύων, μέσω της Google, της Amazon και άλλων πλατφορμών κ.ο.κ.Δημιουργία λογαριασμού στο Shopify
  4. Αν επέλεξες να πουλάς σε κοινωνικά δίκτυα, το Shopify θα σε βάλει να επιλέξεις σε αυτά που ενδιαφέρεσαι να πουλάς, όπως στο Facebook, Instagram, TikTok, Pinterest, Shopify Inbox και άλλα.Δημιουργία λογαριασμού στο Shopify
  5. Στη συνέχεια θα χρειαστεί να προσθέσεις το όνομα του νέου σου eshop. Το Shopify θα σε ενημερώσει αν το όνομα που καταχώρησες είναι ή δεν είναι διαθέσιμο. Κάνε κλικ στο “Next” για να συνεχίσεις.Δημιουργία λογαριασμού στο Shopify
  6. Επέλεξε τη χώρα στην οποία θα ιδρύει η επιχείρηση σου και κάνε κλικ στο “Next” για να συνεχίσεις.Δημιουργία λογαριασμού στο Shopify
  7. Δημιούργησε ένα καινούργιο λογαριασμό στο Shopify με το email σου ή με το Apple, Google ή Facebook λογαριασμό σου.Δημιουργία λογαριασμού στο Shopify

Στη συνέχεια, το Shopify θα σε μεταφέρει στο διαχειριστικό περιβάλλον, μέσα από το οποίο θα έχεις την δυνατότητα να διαχειρίζεσαι ολόκληρο το ηλεκτρονικό σου κατάστημα, τα προϊόντα, τον σχεδιασμό και τον τρόπο λειτουργίας του.

Ξεκίνα να σχεδιάζεις το νέο σου eshop

Το πρώτο πράγμα που θα χρειαστεί να κάνεις είναι να συμπληρώσεις οτιδήποτε είναι ελλιπής στις πληροφορίες και τα πεδία που ζητάει το Shopify από τις νέες επιχειρήσεις. Στη σελίδα “Home” η πλατφόρμα θα σου εμφανίσει ένα “Setup guide” για να ξεκινήσεις, αναφέροντας τα πρώτα πράγματα που πρέπει να κάνεις.

Home Page Shopify
Η “Home” σελίδα του Shopify.
  • Add brand assets: Πρόσθεσε το λογότυπο του eshop σου σε διαφορετικές μορφές, πρόσθεσε μια φωτογραφία εξωφύλλου, εισήγαγε ένα slogan, μια σύντομη περιγραφή και τους συνδέσμους προς τις σελίδες στα κοινωνικά δίκτυα.
  • Customize theme: Θα σε μεταφέρει στο περιβάλλον προσαρμογής ώστε να σχεδιάσεις και να προσαρμόσεις τον τωρινό σχεδιασμό του νέου σου eshop.
  • Add your first product: Καταχώρησε το πρώτο σου προϊόν.
  • Add a custom domain: Πρόσθεσε ένα domain name με το οποίο θα βρίσκουν και θα επισκέπτονται το ηλεκτρονικό σου κατάστημα.
  • Configure your sales channels: Διαχειρίσου όλα τα κανάλια τα οποία αποφέρουν κέρδη από τα προϊόντα σου, όπως από το Facebook και το Instagram.
  • Get more with Shopify apps: Έλεγξε τον κατάλογο με όλες τις διαθέσιμες εφαρμογές που μπορείς να εγκαταστήσεις και να χρησιμοποιήσεις στο Shopify eshop σου.

Μόλις ολοκληρώσεις όλα τα βήματα, θα γνωρίζεις και πως να προσθέτεις νέα προϊόντα, αλλά και θα έχεις το λογότυπο και την φωτογραφία εξωφύλλου έτοιμη ώστε να την ελέγξεις πάνω σε διαφορετικά πρότυπα.

Από το αριστερό πλαϊνό μενού πήγαινε στη σελίδα “Online Store” και ακριβώς από κάτω κάνε κλικ στην επιλογή “Themes“. Το Shopify εμφανίσει πρώτα το πρότυπο που χρησιμοποιείς αυτή την στιγμή για το ηλεκτρονικό σου κατάστημα, ενώ λίγο παρακάτω θα βρεις ένα μικρό κατάλογο με τα δημοφιλέστερα δωρεάν themes.

Shopify Themes

Μπορείς να ελέγξεις περισσότερα δωρεάν και επί πληρωμής themes στο Theme Store του Shopify. Για να χρησιμοποιήσεις ένα theme, κάνε κλικ στο κουμπί “Add“. Η πλατφόρμα θα ξεκινήσει να κατεβάζει και να εγκαθιστά το theme, το οποίο θα είναι διαθέσιμο για μορφοποίηση ή δημοσίευση στην ενότητα “Theme library“. Κάνε κλικ στο κουμπί “Customize” για να μεταφερθείς στο περιβάλλον διαμόρφωσης του Shopify απ’ όπου και θα μπορείς να αλλάξεις τα στοιχεία, τα χρώματα, τις γραμματοσειρές και οτιδήποτε άλλο επιθυμείς.

Σχεδιασμός Eshop στο Shopify
Σχεδιασμός ηλεκτρονικών καταστημάτων (eshop) με το Shopify.

Μόλις βρεις το theme που σου αρέσει περισσότερο και το μορφοποιήσεις ανάλογα με τις προτιμήσεις σου, στη συνέχεια κάνε κλικ στο κουμπί “Publish” για να ολοκληρωθούν όλες οι αλλαγές και να χρησιμοποιηθεί αυτό για το νέο σου eshop. Στη συνέχεια, σου απομένουν 3 ημέρες για να ολοκληρώσεις κάθε λεπτομέρεια στον σχεδιασμό και τον τρόπο λειτουργίας του.

Πως να ανεβάζεις προϊόντα στο Shopify eshop σου

Ένα από τα πλεονεκτήματα του να χρησιμοποιείς το Shopify ως eCommerce πλατφόρμα για το ηλεκτρονικό σου κατάστημα είναι το φιλικό περιβάλλον χρήσης που παρέχει. Από το περιβάλλον χρήσης του λογαριασμού σου, πήγαινε στη σελίδα “Products” από το αριστερό πλαϊνό μενού. Στη συνέχεια, κάνε κλικ στην επιλογή “Add your products” ώστε να εισάγεις το πρώτο σου προϊόν ή την πρώτη σου υπηρεσία.

Στη συνέχεια, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να συμπληρώσεις όλα τα απαραίτητα πεδία, παρέχοντας έναν τίτλο, μια περιγραφή, φωτογραφίες, βίντεο ή 3D μοντέλα, το κόστος και την τιμή προσφοράς (εφόσον υπάρχει), την κατηγορία στην οποία ανήκει, τι τύπος είναι (μπλουζάκι, παντελόνι, πουκάμισο κ.ο.κ.), το απόθεμα που υπάρχει, το βάρος, τα μεταφορικά και πολλά ακόμα.

Ανέβασμα προϊόντων στο Shopify

Πιο συγκεκριμένα, για κάθε προϊόν θα πρέπει να συμπληρώνεις τα παρακάτω:

  • Τον τίτλο του προϊόντος ή της υπηρεσίας.
  • Την περιγραφή (μεγάλη, αναλυτική και βελτιστοποιημένη με λέξεις-κλειδιά).
  • Μια ή πολλαπλές φωτογραφίες, βίντεο ή 3D μοντέλα.
  • Το κόστος με ή χωρίς Φ.Π.Α.
  • Τον αριθμό SKU, το Barcode, το απόθεμα και τη διαθεσιμότητα.
  • Αν είναι φυσικό προϊόν ή online υπηρεσία.
  • Το βάρος του προϊόντος.
  • Την χώρα προέλευσης του προϊόντος για τον καθορισμό των εξόδων.
  • Άλλες επιλογές όπως το μέγεθος, το χρώμα, την μάρκα και άλλα.
  • Τον τίτλο, την περιγραφή και τον σύνδεσμο που θα βλέπουν οι μηχανές αναζήτησης (προαιρετικό).

Από το δεξί μενού θα έχεις επίσης την δυνατότητα να καταχωρήσεις το προϊόν στο Facebook, στο Instagram και στο Pinterest, να το εισάγεις σε μια κατηγορία, να προσθέσεις τον τύπο (μπλουζάκι, πουκάμισο, παντελόνι, κασκόλ, υπολογιστής, κινητό κ.ο.κ.), να το εισάγεις σε collections, να το καταχωρήσεις σε ετικέτες και να επιλέξεις το template του theme που θέλεις να οριστεί.

Το περιβάλλον χρήσης του Shopify είναι ιδιαίτερα απλό και όλες οι πληροφορίες για ένα προϊόν προστίθενται μέσα μια σελίδα, έτσι ώστε να μην χάνεσαι ποτέ και να συμπληρώνεις κάθε πεδίο με ευκολία. Μόλις είσαι έτοιμος/η, κάνε κλικ τέρμα επάνω δεξιά στο κουμπί “Save” για να αποθηκευτούν όλες οι αλλαγές.

Καταχώρησε το νέο σου Shopify eshop στις μηχανές αναζήτησης

Μόλις ολοκληρώσεις τον σχεδιασμό του νέου σου eshop, έχεις καταχωρήσεις όλα τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που θα παρέχεις και επέλεξες ένα από τα συνδρομητικά πακέτα του Shopify για να ξεκινήσεις, στη συνέχεια θα χρειαστεί να προωθήσεις το νέο σου ηλεκτρονικό κατάστημα.

Ο πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος για να το κάνεις αυτό είναι με τη χρήση των μηχανών αναζήτησης όπως η Google και η Bing, εκ των οποίων άλλες μηχανές αναζήτησης επίσης τροφοδοτούν τα αποτελέσματα τους (όπως η DuckDuckGo και η Yahoo! Search).

Google Search Console
Google Search Console / © Justin Morgan στο Unsplash.

Το πρώτο πράγμα που θα χρειαστεί να κάνεις είναι να καταχωρήσεις το νέο σου ηλεκτρονικό κατάστημα στην Google. Πήγαινε στο Google Search Console, κάνε σύνδεση με το Google λογαριασμό σου και στη συνέχεια συμπλήρωσε το URL σύνδεσμο του eshop σου. Η Google θα σου ζητήσει να επιβεβαιώσεις πως είσαι ο κάτοχος της ιστοσελίδας, παρέχοντας ορισμένους διαφορετικούς τρόπους. Μόλις επιβεβαιώσεις πως είσαι ο/η κάτοχος, στη συνέχεια θα έχεις την δυνατότητα να ζητήσεις από τα bots της Google να σαρώσουν και να ελέγξουν όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου.

Μέσα στο Search Console θα έχεις επίσης την δυνατότητα να εισάγεις τα sitemaps του ηλεκτρονικού σου καταστήματος. Όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα που τρέχουν στην πλατφόρμα του Shopify χρησιμοποιούν το ίδιο sitemap. Για να βρεις το δικό σου, συμπλήρωσε το σύνδεσμο του eshop σου και βάλε στο τέλος το /sitemap.xml. Για παράδειγμα, αν το κατάστημα σου είναι το techguides.gr, τότε το sitemap σου θα είναι το techguides.gr/sitemap.xml.

Στη συνέχεια, επισκέψου το Bing Webmaster Tools και κάνε σύνδεση με το Google λογαριασμό σου. Το καλό με το σύστημα της Bing είναι πως μας επιτρέπει να εισάγουμε αυτόματα όλες τις ιστοσελίδες και τις πληροφορίες που έχουμε καταχωρήσει στο Google Search Console, συμπεριλαμβανομένων και των sitemaps. Έτσι, η διαδικασία θα ολοκληρωθεί σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα, χωρίς περαιτέρω βήματα.

Συχνές ερωτήσεις σχετικά με το Shopify

Προτείνεται το Shopify για αρχάριους;

Ναι. Το Shopify παρέχει ένα φιλικό περιβάλλον χρήσης το οποίο είναι ιδανικό για αρχάριους χρήστες που μόλις ξεκίνησαν για πρώτη φορά. Είτε πρόκειται για ελεύθερους επαγγελματίες, είτε για νέους επιχειρηματίες, είτε για μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις, το Shopify επιτρέπει μια γρήγορη και ομαλή μετάβαση και επαγγελματικά αποτελέσματα.

Τι μπορώ να πουλήσω στο Shopify eshop μου;

Μπορείς να πουλήσεις μια πληθώρα διαφορετικών προϊόντων μέσα από το Shopify eshop σου, συμπεριλαμβανομένων φυσικών προϊόντων, ψηφιακών προϊόντων (όπως ebooks, online courses, email templates κ.α.), ψηφιακών υπηρεσιών (όπως webinars και ψηφιακών μαθημάτων), memberships πακέτα (όπως πεδία για εγγραφή σε συνδρομητικό περιεχόμενο, πληρωμή για πρόσβαση σε συγκεκριμένα πακέτα ή υπηρεσίες κ.α.) και οτιδήποτε άλλο επιθυμείς το οποίο δεν ξεπερνάει τους όρους και την πολιτική της πλατφόρμας.

Που μπορώ να πουλήσω με το Shopify;

Εκτός από το δικό σου ηλεκτρονικό κατάστημα, θα έχεις την δυνατότητα να συνδέσεις το Shopify eshop σου με εκατοντάδες άλλες eCommerce πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων του Facebook, Messenger, Instagram, Pinterest, μεταξύ άλλων. Επιπλέον, θα μπορείς να συνδέσεις το κατάστημα σου και σε marketplaces όπως το Amazon και το eBay, έτσι ώστε να αυξήσεις ακόμα περισσότερο την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις των προϊόντων σου και εκτός του κασταστήματος σου.

Τι χρειάζεται για να ξεκινήσω να πουλάω στο Shopify;

Για να ξεκινήσεις να πουλάς μέσω του Shopify, θα χρειαστεί πρώτα να δημιουργήσεις ένα λογαριασμό, να συμπληρώσεις όλες τις πληροφορίες, και στη συνέχεια να εισάγεις μερικά προϊόντα ή υπηρεσίες. Στη συνέχεια, θα χρειαστεί να επιλέξεις τους τρόπους πληρωμής που θα παρέχεις μέσω του ηλεκτρονικού σου καταστήματος, καθώς επίσης και σε ποιο λογαριασμό θέλεις να σου καταθέτονται τα έσοδα από τις παραγγελίες. Θα χρειαστεί επίσης να επιλέξεις για το αν θέλεις να πουλάς σε συγκεκριμένες χώρες, ή σε ολόκληρο τον κόσμο.


Όπως μπορείς να δεις από τον παραπάνω οδηγό, πρόκειται για μια εύκολη και σχετικά γρήγορη διαδικασία. Η κατασκευή eshop πλέον αποτελεί επιλογή για κάθε άνθρωπο, ακόμα κι αν είναι αρχάριος/α πάνω σε αυτό το κομμάτι. Αν αντιμετωπίσεις ωστόσο κάποιο πρόβλημα ή έχεις κάποια απορία, μη διστάσεις να αφήσεις το σχόλιο σου στο τέλος του άρθρου.

Παναγιώτης Σακαλάκης
Αρθρογράφος

Παναγιώτης Σακαλάκης

Ο Παναγιώτης Σακαλάκης, με βάση το Κιλκίς, είναι Web Designer & Blogger, ιδρυτής της Inkstory Ο.Ε., του TechGuides και του TechWise Insider, καθώς επίσης & Host στα «The Blogging Dispatch» & «TechGuides» Podcasts. Όποτε δεν γράφει, βρίσκεται σε κάποιο βουνό με το Hard-Trail ποδήλατο του.
Social:

Διάβασε Επίσης

Σχολιάστε