Επικοινωνία για βλάβες ΟΤΕ, Cosmote, Vodafone & Nova

ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΑΠΟ Παναγιώτης Σακαλάκης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΣΤΙΣ
Όλα τα τηλέφωνα και οι φόρμες επικοινωνίας για γνωστούς παρόχους όπως ο OTE, Cosmote, Vodafone, Wind, Nova και HCN.
Επικοινωνία για βλάβες ΟΤΕ, Cosmote, Vodafone, Nova, Wind
Παλιό τηλέφωνο © Wesley Hilario στο Unsplash.

Google News

Ακολούθησε το TechGuides.gr στο Google News, ώστε να λαμβάνεις όλα τα νέα μας άρθρα απευθείας μέσα από το κινητό ή το tablet σου!

Αν αντιμετωπίζεις προβλήματα με διάφορες βλάβες στο ίντερνετ, το τηλέφωνο ή την τηλεόραση από εταιρείες όπως ο ΟΤΕ, η Cosmote, Vodafone, Wind / Nova, HCN, τότε παρακάτω θα βρεις όλους τους τρόπους με τους οποίους μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους.

Δεν υπάρχει τίποτα πιο εκνευριστικό απ’ το να μένεις χωρίς σύνδεση στο ίντερνετ, να μην λειτουργεί το σταθερό, ή να αντιμετωπίζεις γενικά προβλήματα με τον παρόχο σου. Μιας και αρκετοί που διαβάζουν αυτό το blog δουλεύουν από τα σπίτια τους ως ελεύθεροι επαγγελματίες ή remote εργαζόμενοι, η σταθερή σύνδεση στο ίντερνετ τους είναι ζωτικής σημασίας για να μπορούν να ανταπεξέρχονται.

Εάν αντιμετωπίζεις προβλήματα με τη σύνδεση στο ίντερνετ σου, το τηλέφωνο σου ή κάποια άλλη υπηρεσία που σου παρέχει ο πάροχος σου, τότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα παρακάτω τηλέφωνα επικοινωνίας για να έρθεις σε άμεση επικοινωνία μαζί τους. Εάν δεν έχεις την δυνατότητα να επικοινωνήσεις τηλεφωνικώς μαζί τους, θα βρεις και έξτρα τρόπους όπως μέσω live chat ή συμπληρώνοντας τη διαθέσιμη φόρμα επικοινωνίας.

Σημείωση: Έχουμε κατά νου πως ορισμένες εταιρείες χρησιμοποιούν διάφορα bots τα οποία απαντάνε στις κλήσεις μας και μας κατευθύνουν στην ανάλογη ομάδα τεχνικής υποστήριξης. Χρησιμοποιούμε απλές λέξεις για να περιγράψουμε το πρόβλημα μας, όπως “πρόβλημα με το ίντερνετ“, “πρόβλημα με το σταθερό τηλέφωνο“, ή “βλάβη ρούτερ” κ.λπ.

Επικοινωνία για βλάβες στον ΟΤΕ και Cosmote

Για βλάβες του ΟΤΕ μπορείς να επικοινωνήσεις όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα:

  • 13888 για Οικιακούς πελάτες | από το εξωτερικό, κάλεσε στο +306971013888
  • 13818 για Εταιρικούς πελάτες | από το εξωτερικό, κάλεσε στο +306971013818
  • 1265 Εξυπηρέτηση Πελατών COSMOTE Home SIM και One Phone.
  • 1250 INFO EXPRESS – Υπηρεσία Γενικών Πληροφοριών COSMOTE κινητής & Αναγγελία Βλαβών μέσω Μενού Ηχογραφημένων Επιλογών.
  • 13738 Αναγγελία βλαβών Κινητής Τηλεφωνίας, στο δίκτυο ή τη σύνδεσή σας.
  • 13788 Αναγγελία βλαβών Σταθερής Τηλεφωνίας, στο δίκτυο ή τη σύνδεσή σας.

Επικοινωνία για βλάβες στην Vodafone

Για βλάβες σχετικά με υπηρεσίες της Vodafone, μπορείς να χρησιμοποιήσεις είτε την συνομιλία που παρέχουν, είτε να απαντήσεις στις ερωτήσεις του bot τηλεφωνικώς ώστε να σε ανακατευθύνει στην ανάλογη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών.

  • Επικοινωνία μέσω Live Chat στην ιστοσελίδα.
  • Κάλεσε στον αριθμό 1399 από κινητό ή σταθερό τηλέφωνο Vodafone χωρίς χρέωση ή στο 800 11 127 127 από σταθερό τηλέφωνο άλλου δικτύου.
  • Εάν βρίσκεσαι στο εξωτερικό, κάλεσε 12579 ή +306944402579 (χωρίς χρέωση από κινητό Vodafone) ή +306944402579 από οποιοδήποτε άλλο δίκτυο (η κλήση χρεώνεται ως εξερχόμενη προς Ελλάδα).

Επικοινωνία για βλάβες στην Wind / Nova

Για βλάβες σχετικά με υπηρεσίες της Wind / Nova (μιας και οι εταιρείες συγχωνεύτηκαν), μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα παρακάτω τηλέφωνα επικοινωνίας για οικιακούς πελάτες:

  • Από Κινητό ή Σταθερό Nova: 13800 (Ισχύει χρέωση 0,25€/κλήση, ανεξαρτήτως διάρκειας, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και Τέλους τηλεφωνίας).
  • Από άλλο πάροχο: 13800 (Με χρέωση – Η χρέωση για κλήση από άλλο πάροχο ορίζεται με βάση τον τιμοκατάλογο του εκάστοτε παρόχου)
  • Από Εξωτερικό & από κινητό Nova σε περιαγωγή: +30 693 561 3800 (Με χρέωση)
  • Φόρμα επικοινωνίας πελατών της Nova.

Για εταιρικούς πελάτες, χρησιμοποίησε τα παρακάτω τηλέφωνα επικοινωνίας:

  • Από εταιρικό κινητό & σταθερό Nova: 1277 (Χωρίς χρέωση)
  • Από άλλο πάροχο ή από εξωτερικό: +30 693 560 1277 (Με χρέωση)

Επικοινωνία για βλάβες στην HCN

Η HCN παρέχει τηλέφωνα επικοινωνίας για κάθε ξεχωριστό κατάστημα της ανά περιοχή. Χρησιμοποίησε το ανάλογο νούμερο βάση της περιοχής σου για πιο σύντομη επικοινωνία.

  • Επικοινωνία μέσω της φόρμας επικοινωνίας.
  • +30 2313 250 000 | 25ης Μαρτίου 112, 54249, Χαριλάου
  • +30 2313 250 000 | Λεωφόρος Στρατού 29, 546 39, Θεσσαλονίκη
  • +30 2313 250 000 | Γεωργίου Μαύρου 12, 55134, Φοίνικας Καλαμαριά
  • +30 2313 250 000 | Ελευθερίου Βενιζέλου 79, 561 21, Αμπελόκηποι
  • +30 2351 250 000 | Ειρήνης 18, 60 100, Κατερίνη
  • +30 2341 250 000 | Εθνικής Αντιστάσεως 1, 61100, Κιλκίς
  • +30 2331 250 000 | Ελευθερίου Βενιζέλου 41, 591 32, Βέροια

Βάση της εμπειρίας σου με την τεχνική υποστήριξη μιας εταιρείας, πως ήταν η εμπειρία σου και αντιμετώπισες κάποιο πρόβλημα με την τελευταία σου κλήση; Θα χαρώ να ακούσω τις απόψεις και τις εμπειρίες που είχες με τα τμήματα τεχνικής υποστήριξης οποιασδήποτε εταιρείας στα σχόλια στο τέλος του άρθρου.

Παναγιώτης Σακαλάκης
Αρθρογράφος

Παναγιώτης Σακαλάκης

Ο Παναγιώτης Σακαλάκης, με βάση το Κιλκίς, είναι Web Designer & Blogger, ιδρυτής της Inkstory Ο.Ε., του TechGuides και του TechWise Insider, καθώς επίσης & Host στα «The Blogging Dispatch» & «TechGuides» Podcasts. Όποτε δεν γράφει, βρίσκεται σε κάποιο βουνό με το Hard-Trail ποδήλατο του.
Social:

Διάβασε Επίσης

Σχολιάστε