HomeΣυχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

Κατασκευή Ηλεκτρονικών Καταστημάτων για μικρές & μεγάλες επιχειρήσεις

Συχνές Ερωτήσεις για Blogs

Πόσος χρόνος χρειάζεται για την κατασκευή ενός blog;

Ανάλογα με την πολυπλοκότητα ενός blog και τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητες που θα περιλαμβάνει, συνήθως η κατασκευή ενός blog ολοκληρώνεται εντός 30 ημερών από την στιγμή της αγοράς του web hosting πακέτου.

Αναλαμβάνεις την εισαγωγή διαφημίσεων;

Ανάλογα με το πακέτο που έχει επιλεχτεί, περιλαμβάνεται η σύνδεση και η εισαγωγή διαφημίσεων από πλατφόρμες και δίκτυα όπως η Google AdSense, ή ακόμα και από affiliate δίκτυα.

Μπορώ να μεταφέρω τα άρθρα μου από άλλη πλατφόρμα στο WordPress;

Στις περισσότερες περιπτώσεις, η μεταφορά των άρθρων ολοκληρώνεται, αλλά τα άρθρα απαιτούν στη συνέχεια ορισμένες μορφοποιήσεις. Για blogs που βρίσκονται ακόμα στο Blogger, υπάρχει έξτρα χρέωση για τη μεταφορά των άρθρων με τη χρήση τρίτου εργαλείου.

Αναλαμβάνεις την αγορά Web Hosting και Domain Name;

Ναι, αναλαμβάνω τη πλήρη αγορά του web hosting και του domain name, την εγκατάσταση και τη ρύθμιση του WordPress και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια απαιτείται ώστε όλα να τρέχουν ομαλά και χωρίς προβλήματα ή σφάλματα.

Αναλαμβάνεις τις μεταφορές ιστοσελίδων;

Ναι, αναλαμβάνω τις μεταφορές μικρών και μεγάλων ιστοσελίδων, με τη προϋπόθεση πως αν πρόκειται για χιλιάδες άρθρα, μπορεί να υπάρξει – μετά από ενημέρωση – επιπλέον χρέωση.

Αναλαμβάνεις τις αλλαγές στον σχεδιασμό ενός έτοιμου theme;

Ναι, εφόσον το theme μας επιτρέπει και μας δίνει την δυνατότητα να εισάγουμε ή να προχωρήσουμε στις επιθυμητές αλλαγές. Το τελικό κόστος θα υπολογιστεί κατόπιν επικοινωνίας, ανάλογα με το σύνολο των αλλαγών και την πολυπλοκότητα κάθε αλλαγής.

Αναλαμβάνεις την πλήρη αλλαγή ενός theme;

Ναι, ο πελάτης ή η πελάτισσα έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν ένα δωρεάν ή premium theme και στη συνέχεια θα προχωρήσω στην αλλαγή. Η διαδικασία θα διαρκέσει μόλις μερικές ώρες και καθ’ όλη τη διάρκεια οι επισκέπτες του blog θα βλέπουν μια σελίδα “Σύντομα κοντά σας” (ή κάτι ανάλογο), με τα κοινωνικά δίκτυα και μια φόρμα για να εγγραφούν με το email τους ώστε να ενημερωθούν με το που λανσάρει η νέα ιστοσελίδα.

Κανένα από το περιεχόμενο, όπως τα άρθρα, τις κατηγορίες και τις ετικέτες δεν θα αλλαχτεί. Οι σελίδες, όπως η σχετικά, επικοινωνία, όροι χρήσης και ούτω καθεξής, θα αποκτήσουν νέο σχεδιασμό.

Συχνές Ερωτήσεις για e-Shops

Τι ακριβώς είναι οι "5 Έτοιμες Σελίδες";

Θα υπάρχουν 5 βασικές σελίδες που θα σχεδιάσω με συγκεκριμένο τρόπο, ανάλογα τον σκοπό της εκατοστέ σελίδας. Ορισμένα παραδείγματα σελίδων είναι τα εξής:

  • Αρχική Σελίδα
  • Επικοινωνία
  • Σχετικά με εμάς
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Τρόποι Αποστολής
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Συχνές Ερωτήσεις

Μπορεί επίσης να είναι landing σελίδες για συγκεκριμένα προϊόντα που θέλεις να προωθήσεις, εποχιακές σελίδες (Χριστούγεννα, Black Friday, κ.τλπ).

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ των βασικών και ειδικευμένων στατιστικών;

Με τα βασικά στατιστικά έχουμε την δυνατότητα να παρακολουθούμε τους ημερήσιους επισκέπτες μας, από που μας βρήκαν, πόσες σελίδες μας είδαν, ποιο είναι τα δημοφιλέστερα προϊόντα μας, πως μας βρίσκουν από τις μηχανές αναζήτησης, μεταξύ αρκετών άλλων.

Τα ειδικευμένα στατιστικά προσφέρονται έξτρα και μας επιτρέπουν να βλέπουμε πότε τα προϊόντα μας ανεβαίνουν ή χάνουν θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης, αν υπάρχει ζήτηση για το περιεχόμενο μας και να λαμβάνουμε ειδοποιήσεις κάθε 15 ημέρες για την κατάσταση των προϊόντων στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Ποιος θα ανεβάσει τα προϊόντα στο ηλεκτρονικό κατάστημα;

Για την κατασκευή της ιστοσελίδας, είτε ανεβαίνουν έως 30 δικά σου προϊόντα, είτε μου αποστέλνεις το XML αρχείο που περιλαμβάνει όλα τα προϊόντα του προμηθευτή σου, είτε εισάγονται “demo” προϊόντα, τα οποία αφαιρούνται στη συνέχεια.

Ως διαχειριστής/ρια, θα έχεις πάντοτε την δυνατότητα να ανεβάζεις, να δημοσιεύεις, να επεξεργάζεσαι ή να διαγράφεις προϊόντα την οποιαδήποτε στιγμή.

Τι είναι οι ιδιότητες προϊόντων;

Οι ιδιότητες προϊόντων είναι βασικά στοιχεία που υπάρχουν στο μεγαλύτερο αριθμό προϊόντων, όπως τα μεγέθη, τα χρώματα, οι διαστάσεις, τα διαφορετικά μεγέθη και πολλά ακόμα που μπορεί να επιλέξει ο πελάτης προτού ολοκληρώσει μια αγορά.

Τι είναι οι "Εποχιακές Σελίδες";

Οι Εποχιακές Σελίδες είναι διάφορες αρχικές σελίδες που ο κάτοχος της ιστοσελίδας μπορεί να αλλάζει με ένα μόλις κλικ. Παραδείγματα τέτοιων σελίδων είναι:

  • Χριστουγεννιάτικη σελίδα, στολισμένη ανάλογα και κινούμενα χιόνια.
  • Black Friday σελίδα με σκοτεινό χρώμα που προωθεί τις μεγαλύτερες προσφορές.
  • Καλοκαιρινή σελίδα, ιδανική για να προωθούμε τις καλοκαιρινές μας collections.
Τι είναι το Google Listings;

Όταν αναζητάμε για συγκεκριμένα προϊόντα στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, συχνά εμφανίζεται ένα καρουσέλ προϊόντων από προτεινόμενα καταστήματα, γνωστά και ως “Google Listings”. Για τα ηλεκτρονικά καταστήματα, η καταχώρηση τους στο Google Listings είναι ύψιστης σημασίας.

Πως υπολογίζονται τα μεταφορικά στο Καλάθι;

Τα μεταφορικά θα υπολογίζονται αυτόματα βάση του τιμοκαταλόγου που θα μου δοθεί από την courier μεταφορική εταιρεία με την οποία συνεργάζεται το κατάστημα. Στη συνέχεια, ανάλογα με το βάρος, το συνολικό κόστος της αγοράς και την τοποθεσία του πελάτη, το σύστημα θα υπολογίζει αυτόματα το κόστος των μεταφορικών.

Έως πόσα προϊόντα μπορώ να ανεβάσω στο ηλεκτρονικό μου κατάστημα;

Δεν υπάρχει όριο στον αριθμό προϊόντων που μπορείς να ανεβάσεις.

Τι μεθόδους πληρωμής μπορώ να προσφέρω;

Οι πιο συχνοί τρόποι πληρωμής που παρέχονται στα περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα – καθώς επίσης και σε αυτά που κατασκευάζω – είναι οι εξής:

  • Κατάθεση σε Τραπεζικό λογαριασμό.
  • Αντικαταβολή.
  • Πληρωμή μέσω Χρεωστικής, Προπληρωμένης ή Πιστωτικής Κάρτας (Mastercard, VISA, κ.α.).
  • Πληρωμή μέσω PayPal (με ή χωρίς λογαριασμό).
  • Πληρωμή μέσω δόσεων (με τη χρήση πιστωτικής κάρτας).
  • Παραλαβή & Πληρωμή στο Κατάστημα.

Ο πελάτης έχει την δυνατότητα να επιλέξει εάν θέλει να παρέχει όλους ή συγκεκριμένους τρόπους πληρωμών. Υπηρεσίες πληρωμών όμως η VIVA και η Klarna μπορούν επίσης να ενσωματωθούν στο ηλεκτρονικό κατάστημα ως μέθοδοι πληρωμής.

Πόσο εύκολη είναι η διαχείριση των παραγγελιών;

Η διαχείριση των παραγγελιών στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα θα είναι όσο απλή όσο κάνοντας μερικά κλικ! Πιο συγκεκριμένα, η διαδικασία ακολουθεί ως εξής:

  1. Ο πελάτης ολοκληρώνει μια παραγγελία και αυτομάτως λαμβάνει email από το σύστημα πως η παραγγελία του ολοκληρώθηκε επιτυχώς και πως θα ενημερωθεί για νέες αλλαγές.
  2. Μόλις ο διαχειριστής του καταστήματος δει και ξεκινήσει την προετοιμασία του προϊόντος, με 1 κλικ στέλνει ειδοποίηση στον πελάτη πως η παραγγελία του βρίσκεται σε υπό επεξεργασία και ετοιμάζεται ώστε να παραδοθεί στην Courier εταιρεία.
  3. Όταν το δέμα παραδοθεί στην Courier μεταφορική, ο διαχειριστής του καταστήματος συμπληρώνει τον αριθμό αποστολής της παραγγελίας στο ανάλογο πεδίο και με 1 κλικ στέλνει αυτόματο email στον πελάτη πως η παραγγελία του παραδόθηκε στην μεταφορική, μαζί με τον αριθμό παρακολούθησης ώστε να βλέπει ακριβώς που βρίσκεται το δέμα του.

Τέλος, μπορεί να σταλεί αυτόματα και ένας email ολοκλήρωσης της παραγγελίας, το οποίο οδηγεί τους πελάτες να αφήσουν μια αξιολόγηση στο κατάστημα για την εμπειρία που είχαν, καθώς επίσης και να το ακολουθήσουν στα γνωστά κοινωνικά δίκτυα.

Μπορώ να δημιουργώ και να διαχειρίζομαι προσφορές και εκπτώσεις;

Ναι, όλοι οι πελάτες έχουν την δυνατότητα να δημιουργούν τις δικές τους προσφορές για όλα ή συγκεκριμένα προϊόντα και να τις προγραμματίζουν (εφόσον το επιθυμούν) ώστε να λήγουν αυτόματα.

Παρέχεται επίσης η δυνατότητα εύκολης και γρήγορης δημιουργίας εκπτωτικών κουπονιών, όπως για μειωμένη τιμή ανά ποσοστό, φιξ κόστος, ή ακόμα και βάση του ποσού.

Γενικές Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι το SEO;

Το SEO – που βγαίνει απ’ τα αρχικά του Search Engine Optimization (Ελληνικά: Βελτιστοποίηση για τις Μηχανές Αναζήτησης) αφορά ένα σύνολο πρακτικών και στρατηγικών που στοχεύουν στη βελτίωση μιας ιστοσελίδας και του περιεχομένου της ώστε να εμφανίζεται πιο συχνά και σε καλύτερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, της Bing και άλλων.

Ο βασικός στόχος πίσω από το SEO είναι να αυξηθεί η επισκεψιμότητα που λαμβάνει μια ιστοσελίδα από τις μηχανές αναζήτησης (αλλιώς γνωστή και ως “οργανική κίνηση“). Πρόκειται για τον δημοφιλέστερο τρόπο, καθώς η οργανική κίνηση είναι μη αμειβόμενη, που σημαίνει πως μπορεί να σου προσφέρει συνεχώς παθητική επισκεψιμότητα χωρίς να κάνεις απολύτως τίποτα.

Το SEO βοηθάει τους κατόχους ιστοσελίδων να προσελκύουν περισσότερους σχετικούς επισκέπτες και μπορεί να ενισχύσει σημαντικά την παρουσία σου στο διαδίκτυο.

Μάθε περισσότερα στο άρθρο μου με τίτλο “Τι είναι το SEO και πως λειτουργεί; | Οδηγός“.

Τι είναι το GDPR;

Το GDPR (Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων) είναι η νέα νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης για όλες τις ιστοσελίδες, που σημαίνει πως θα πρέπει να συμμορφώνονται με τους νέους νόμους, προσφέροντας στους επισκέπτες και πελάτες των ιστοσελίδων τους την ρύθμιση για τα cookies, τη διαχείριση και τη διαγραφή τους.